پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری 3 (6)

ب ام و سری 3 جدید آیرودینامیکی تر از همیشه خواهد بود

کمپانی ب ام و اخیرا به سختی مشغول تست و بررسی مدل جدید سری 3 است. طبق آخرین تست های انجام شده در تونل باد، ب ام و سری 3 اکنون با داشتن ضریب درگ 0.23 یکی از آیرودینامیکی ترین محصولات این کمپانی خواهد بود. طراحی شناور این خودرو تنها یک صدم ضریب بیشتری نسبت […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

کمپانی ب ام و اخیرا به سختی مشغول تست و بررسی مدل جدید سری 3 است. طبق آخرین تست های انجام شده در تونل باد، ب ام و سری 3 اکنون با داشتن ضریب درگ 0.23 یکی از آیرودینامیکی ترین محصولات این کمپانی خواهد بود. طراحی شناور این خودرو تنها یک صدم ضریب بیشتری نسبت به آیرودینامیکی ترین خودرو جهان یعنی مرسدس A کلاس سدان دارد.

ب ام و سری 3 (4)

این ضریب از تسلا مدل S بهتر است و با مدل 3 برابری می کند. اما ایرودینامیکی ترین خودرو در میان محصولات ب ام و، سری 5 معرفی شده در سال 2011 است. بر روی این خودرو، تست های مختلفی در تونل باد مخصوص کمپانی ب ام و در مونیخ انجام گرفته است. هم چنین تمامی آپشن های مختلف در نظر گرفته شده برای این خودرو از جمله رینگ ها هم به طور جداگانه تست شده اند.

ب ام و سری 3 (8)

علاوه بر پیست نوربرگ رینگ، این خودرو در مناطق مختلفی  از جمله منطقه الکترومغناطیسی Hoover Dam، دره Death valley و منطقه ای یخ زده در سوئد تست شده است. فعلن کمپانی ب ام و علاقه ای به مشخص شدن چهره این خودرو ندارد و آنرا با پوششی مخصوص تست کرده است. اما این خودرو تا چندی بعد در نمایشگاه پاریس اتوشو به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

ب ام و سری 3 (7)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ب ام و X3 M و X4 M با پوششی مخصوص معرفی شدند

ب ام و سری 8 کانورتیبل هنگام تست در بیابان دیده شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی