پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بانک ملی

فروش ۱۵۷ ملک و شرکت مازاد تملیکی بانک ملی در ۵ ماه نخست سال جاری

بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست‌های خروج از بنگاه‌داری بانک‌ها، تعداد 157 مورد از املاک و شرکت‌های مازاد تملیکی خود را تعیین تکلیف کرده است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ بانک ملی ایران، در 5 ماهه اول امسال تعداد 81 مورد مزایده برگزار شد که 116 مورد از املاک بانک در این […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۲۵ شهریور ۱۳۹۷

بانک ملی ایران در راستای اجرای سیاست‌های خروج از بنگاه‌داری بانک‌ها، تعداد 157 مورد از املاک و شرکت‌های مازاد تملیکی خود را تعیین تکلیف کرده است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

بانک ملی ایران، در 5 ماهه اول امسال تعداد 81 مورد مزایده برگزار شد که 116 مورد از املاک بانک در این مزایده ها به فروش رسیده‌اند.

همچنین 18 مورد از املاک از طریق مذاکره و 23 مورد از طریق اقاله تعیین تکلیف شدند که ارزش ریالی این املاک در مجموع به 891 میلیارد و 343 میلیون ریال می‌رسد.

همچنین طی سه سال 94، 95 و 96 نیز تعداد 661 مورد از املاک مازاد بانک از طریق 512 مزایده فروخته شده است که ارزش آن به پنج هزار و 609 میلیارد و 903 میلیون ریال می‌رسد.

بانک ملی ایران در راستای اجرای قانون رفع موانع تولید رقابت پذیر و ارتقای نظام مالی کشور، فروش شرکت‌ها و املاک مازاد ملکی و تملیکی را مورد توجه قرار داده و در این بخش رتبه نخست نظام بانکی را داراست.

نوسازی ناوگان تاکسیرانی با همکاری بانک ها

۴۷۰ میلیارد تومان اموال مازاد بانک سپه فروخته شد

همکاری بانک پارسیان در طرح نوسازی تاکسی های فرسوده

قانون بیمه شخص ثالث با همکاری بانک ملی تسهیل می شود

 قطعه سازان همچنان منتظر تصمیم بانک مرکزی

مشارکت پست بانک برای پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان تاکسیرانی شهری

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی