پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

بلیت عتبات

اعتراض نمایندگان مجلس به بلیت 2 میلیون تومانی پروازهای عتبات عالیات

 رئیس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی و برخی از نمایندگان نسبت به قیمت بلیط پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین اعتراض کردند و قرار است  هفته آینده این موضوع در کمیسیون عمران مجلس مطرح شود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ در حالیکه روز گذشته رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) اعلام کرد که […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۲۶ شهریور ۱۳۹۷

 رئیس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی و برخی از نمایندگان نسبت به قیمت بلیط پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین اعتراض کردند و قرار است  هفته آینده این موضوع در کمیسیون عمران مجلس مطرح شود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

در حالیکه روز گذشته رئیس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی(هما) اعلام کرد که نرخ بلیت هواپیما برای عتبات عالیات در ایام اربعین پس از کارشناسی های انجام شده 2 میلیون و 400 تا 2 میلیون و 700 هزار تومان است برخی از نمایندگان مجلس این موضوع را قابل قبول ندانستند و قرار است این موضوع در کمیسیون عمران مجلس بررسی شود.

این در حالی است که هفته گذشته با توجه به اوج گیری قیمت بلیت هواپیما مسئولان امر اعلام کردند که در مهر ماه نرخ بلیت هواپیما تعدیل خواهد شد و روند کاهشی خواهد داشت.

شادمهر کاظم زاده رئیس کمیته حمل و نقل مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعلام قیمت بلیط پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، گفت: به طور حتم این میزان افزایش نرخ بلیط سفر هوایی به عراق برای ایام اربعین به هیچ وجه قابل قبول نیست.

با اعلام اینکه قیمت بلیط پروازهای عتبات عالیات در ایام اربعین قطعا در نشست هفته آینده کمیسیون عمران مجلس مورد بررسی قرار می گیرد، افزود: قطعا نمی توان به بهانه افزایش تقاضا، قیمت بلیط را بسیار چشمگیر افزایش داد، بنا بر این نرخ باید متناسب بالا برود.

قیمت بلیت پروازهای بغداد و نجف در ایام اربعین اعلام شد

فیلترینگ سایتهای فروش بلیت هواپیما به در خواست معاون وزیر راه و شهرسازی

راهکار وزارت راه و شهرسازی برای کاهش قیمت بلیت هواپیما / مشکلات اصلی صنعت حمل و نقل هوایی چیست؟

قیمت بلیت هواپیما مهر ماه کاهش می یابد

افزایش بی ضابطه قیمت بلیت هواپیما / قیمت شناور فقط به سود ایرلاین ها است

آزادسازی قیمت بلیت هواپیما در آینده نزدیک

ایران از شرکت هواپیماسازی ای تی آر شکایت می کند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی