پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فولکس واگن از ایران خارج نمی شود!

سخنگو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرکت فولکس واگن خبر خروج از ایران را تکذیب کرده است اما  عده ای با این اقدامات به دنبال شوی تبلیغاتی و ایجاد جو روانی برای افزایش قیمت محصولات خود هستند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ ولی ملکی سخنگو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: عده […]

هادی سیانکی
یکشنبه - ۱ مهر ۱۳۹۷

سخنگو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شرکت فولکس واگن خبر خروج از ایران را تکذیب کرده است اما  عده ای با این اقدامات به دنبال شوی تبلیغاتی و ایجاد جو روانی برای افزایش قیمت محصولات خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

ولی ملکی سخنگو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای با انتشار اخبار کذب به دنبال شوی تبلیغاتی و ایجاد جو روانی برای افزایش قیمت محصولات خود هستند.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تکذیب خبر توسط شرکت فولکس واگن پاسخی به تمام مطرح کنندگان خروج این شرکت از ایران است، افزود: زمانی که شرکت فولکس واگن این شایعات را تکذیب کرده و اظهار داشته که قصد خروج از ایران را ندارد خط و مهر بطلانی بر تمامی این شایعات زده می شود.

وی ادامه داد: زمانی که شرکتی که در ایران فعالیت داشته و مستقر است خروج خود را تکذیب می کند، مشخص نیست که سوءاستفاده کنندگان به دنبال چه هستند.

ملکی، با بیان اینکه شرکت های اروپایی نرفته اند و عده ای تنها درباره خروج آنها حرف بیهوده می زنند، تصریح کرد: زمانی که اروپا اعلام می کند که در برجام می ماند شرکت های اروپایی نیز تابع سیاست گذاری مسئولان خود هستند و در ایران می مانند.

آیا خروج آمریکا از برجام بر قراردادهای خودرویی بی تاثیر است؟

فروش محصولات فولکس واگن توسط ماموت خودرو در ایران آغاز شد

سرمایه گذاری بزرگ فولکس واگن برای خودروهای خودران

آیا فولکس واگن خودروساز شماره یک جهان می شود؟

فولکس واگن بزرگ‌ترین خودروساز دنیا شد

قیمت فولکس واگن تیگوان و پاسات توسط ماموت خودرو مشخص شد

قرارداد فولکس واگن با یک شرکت خودروساز خصوصی

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی