پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی هوراکان اسپایدر (3)

لامبورگینی هوراکان اسپایدر فیس لیفت شکار شد

آخرین باری که کمپانی لامبورگینی مدل هوراکان را بروز رسانی کرد، به ماه مارچ 2018 بر می گردد. جایی که نمونه هوراکان اسپایدر برای اولین بار معرفی شد. پس از اینکه این کمپانی تولد یازده هزارمین نمونه هوراکان را جشن گرفت، اکنون نوبت به یک بروز رسانی جدیدتر برای نمونه هوراکان اسپایدر رسیده است. هوراکان […]

ارشیا
سه شنبه - ۳ مهر ۱۳۹۷

آخرین باری که کمپانی لامبورگینی مدل هوراکان را بروز رسانی کرد، به ماه مارچ 2018 بر می گردد. جایی که نمونه هوراکان اسپایدر برای اولین بار معرفی شد. پس از اینکه این کمپانی تولد یازده هزارمین نمونه هوراکان را جشن گرفت، اکنون نوبت به یک بروز رسانی جدیدتر برای نمونه هوراکان اسپایدر رسیده است.

لامبورگینی هوراکان اسپایدر (1)

هوراکان اسپایدر فیس لیفت به تازگی در آلمان دیده شده است. مهندسین لامبورگینی مشغول تست این نمونه در مسیرهای بلند هستند. همانطوری که حدس زده می شد، این خودرو با پوششی مخصوص پوشانده شده تا از لو رفتن آپدیت های ظاهری این نمونه جلوگیری شود. اما چیزی که مشخص است، تغییر در طراحی سپر جلو و جلو پنجره است. طراحی قسمت جلویی آیرودینامیکی تر شده است تا هوراکان اسپایدر بهتر به زمین بچسبد. یکی از مهم ترین تغییرات هوراکان فیس لیفت در قسمت عقب قابل رویت است. سیستم اگزوز اکنون مشابه نمونه هوراکان پرفورمانته شده و دو خروجی اگزوز بزرگ از سپر عقب بیرون زده.

لامبورگینی هوراکان اسپایدر (2)

کمی پایین تر دیفیوزرهای جدید لامبورگینی هم دیده می شود تا بتواند نیروی Downforce بهتری را تولید کند. هم چنین استفاده از ورودی هوای جدید، نوید افزایش قدرت موتور 5.2 لیتری 10 سیلندر این خودرو را می دهد. اما فعلا نمی توان به صورت دقیق در رابطه با قدرت موتور این خودرو اظهار نظر کرد. با اینکه فعلا عکسی از کابین این خودرو منتشر نشده اما به گفته برخی منابع نزدیک به کمپانی، هوراکان اسپایدر فیس لیفت از یک نمایشگر بزرگ همانند خودروهای تسلا بهره می برد. به احتمال زیاد این خودرو در 6 ماهه نخست سال 2019 معرفی خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

میز تحریر لامبورگینی با قیمتی بیشتر از مزدا میاتا جدید!

نسل جدید پورشه 911 توربو کانورتیبل شکار شد!

لکسوس LC F شکار شد / اسپای شات های جدید از نمونه LC F

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی