پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ولوو V60 کراس کانتری (1)

ولوو V60 کراس کانتری، فرزند جدید خانواده سری 60

به گفته مسئولان کمپانی ولوو، نمونه V60 کراس کانتری به عنوان یک خودرو واگن با قابلیت های یک کراس اوور، در سال 2020 به بازار آمریکا وارد می شود. این خودرو از پیشرانه 250 اسب بخاری به کار رفته در خودرو S60 T5 سدان خواهد برد. همانند مدل V90 کراس کانتری، نمونه V60 کراس کانتری […]

ارشیا
پنجشنبه - ۵ مهر ۱۳۹۷

به گفته مسئولان کمپانی ولوو، نمونه V60 کراس کانتری به عنوان یک خودرو واگن با قابلیت های یک کراس اوور، در سال 2020 به بازار آمریکا وارد می شود. این خودرو از پیشرانه 250 اسب بخاری به کار رفته در خودرو S60 T5 سدان خواهد برد.

ولوو V60 کراس کانتری (3)

همانند مدل V90 کراس کانتری، نمونه V60 کراس کانتری هم یک نمونه واگن خواهد بود. V60 کراس کانتری نسبت به V60 معمولی 75 میلی متر بلند تر شده است و با سیستم 4 چرخ متحرک و انبوهی از سیستم های راهنما و کمکی معرفی خواهد شد. سیستم های راهنما شامل سیستم کمکی ترمز، سیستم هشدار خروج از خط و سیستم Pilot Assist می شود که شامل کنترل میزان فرمان پذیری، گاز و ترمز را در دست می گیرد.

ولوو V60 کراس کانتری (4)

هم چنین حالت های مختلف رانندگی برای مسیرهای خارج از شهر هم در نظر گرفته شده تا ولوو V60 قابلیت های آفرودی قابل قبولی داشته باشد. این خودرو به لطف بهره مندی از جدید ترین پیشرانه T5 ولوو 250 اسب بخار قدرت تولید می کند. این موتور 4 سیلندر 2 لیتری توربوشارژ است. به گفته ولوو این خودرو با دو آپشن  plug-in hybrid و Mild Hybrid عرضه می شود.

ولوو V60 کراس کانتری (7)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

خداحافظی کامیون های ولوو با بازار ایران

گام بلند ولوو در تغییر سیستم حمل و نقل جاده ای / کامیون بدون سرنشین Vera

رتبه یک رضایتمندی مشتریان در چنگ ولوو / نتیجه جدید ترین تحقیقات انجام گرفته

نگاه متفاوت هلدینگ داتیس به تجارت در ایران

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی