پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لامبورگینی هوراکان سواروسکی (3)

لامبورگینی هوراکان با 1.3 میلیون جواهر سواروسکی در بدنه!

جواهرات و زیور آلات جزئی جدانشدنی از علایق خانم ها هستند. پس بدون شک دیدن یک لامبورگینی هوراکان با 1.3 میلیون جواهر سواروسکی بر روی بدنه برای آنها بسیار جذاب خواهد بود. شاید شما هم حدس بزنید که صاحب این لامبورگینی هم یک خانم باشد. باید بگویم درست حدس زدید. در نگاه اول به نظر […]

ارشیا
یکشنبه - ۸ مهر ۱۳۹۷

جواهرات و زیور آلات جزئی جدانشدنی از علایق خانم ها هستند. پس بدون شک دیدن یک لامبورگینی هوراکان با 1.3 میلیون جواهر سواروسکی بر روی بدنه برای آنها بسیار جذاب خواهد بود. شاید شما هم حدس بزنید که صاحب این لامبورگینی هم یک خانم باشد. باید بگویم درست حدس زدید.

لامبورگینی هوراکان سواروسکی (4)

در نگاه اول به نظر می رسد که بر روی بدنه از یک رنگ خاص استفاده شده است. اما با نگاهی دقیق تر در می یابیم که بر روی بدنه از جواهرات متعددی استفاده شده است. این خودرو اخیرا در پارکینگی در کشور فرانسه دیده شده و توجه همگان را به خود جلب کرده است. تقریبا می توانیم بگوییم که تمامی قسمت های بدنه، اعم از دماغه جلو تا سپر عقب با جواهرات سواروسکی پوشانده شده است. اطلاعاتی مبنی بر هزینه این کار در دسترس نیست.

لامبورگینی هوراکان سواروسکی (2)

اما از آنجایی که صاحب این خودرو به سراغ یک سوپراسپرت ایتالیایی رفته، و علاوه بر این جواهرات سواروسکی هم قیمت کمی ندارند، می توانیم حدس بزنیم که این خودرو بیش از 1 میلیون دلار ارزش دارد. در اینجا درس هایی می توانیم بگیریم. خانم ها هم به اندازه آقایان می توانند خودرو دوست باشند و از راندن یک لامبورگینی 10 سیلندر با 610 اسب بخار قدرت لذت ببرند.

لامبورگینی هوراکان سواروسکی (1)

دو اینکه می توانید با چسباندن جواهرات مختلف به خودرو، همسرتان را نسبت به خرید یک خودرو گران قیمت راضی نگه دارید!.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

لامبورگینی هوراکان اسپایدر فیس لیفت شکار شد

میز تحریر لامبورگینی با قیمتی بیشتر از مزدا میاتا جدید!

تور خودروهای کلاسیک لامبورگینی به مناسبت تولد 50 سالگی اسپادا و آیلرو

رکورد دار جهنم سبز به صورت رسمی رونمایی شد / لامبورگینی اونتادور SVJ

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی