پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لاستیک کامیون-خودرو سنگین

آغاز توزیع لاستیک‌ کامیون با قیمت یک میلیون و 100 هزار تومان

رئیس سازمان راهداری اظهار داشت نرخ لاستیک‌ کامیون ها چون از سازمان اموال تملیکی تحویل شده است، قیمت مناسبی است و کمتر از هر جفت 2 میلیون و 500 هزار تومان (هر حلقه حدود یک میلیون و 100 هزار تومان) است که این رقم نسبت به نرخ‌های بیرون و قیمت‌ لاستیک‌هایی که از گمرک ترخیص می‌شود، بسیار […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۷

رئیس سازمان راهداری اظهار داشت نرخ لاستیک‌ کامیون ها چون از سازمان اموال تملیکی تحویل شده است، قیمت مناسبی است و کمتر از هر جفت 2 میلیون و 500 هزار تومان (هر حلقه حدود یک میلیون و 100 هزار تومان) است که این رقم نسبت به نرخ‌های بیرون و قیمت‌ لاستیک‌هایی که از گمرک ترخیص می‌شود، بسیار مناسب‌تر است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

عبدالهاشم حسن‌نیا در تشریح آخرین برنامه‌ها و فعالیت‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای حمایت از کامیون‌داران و رفع مشکلات آنها توضیح داد: تلاش کرده‌ایم با برنامه‌ریزی مشخص و هماهنگی همه ارگان‌‌های دست‌اندرکار نظیر وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت اقتصاد و دارایی، گمرک جمهوری اسلامی ایران، نیروی انتظامی، پلیس راه و غیره، مشکلات کامیون‌داران بررسی و رفع شود.

وی درباره توزیع لاستیک بین کامیون‌داران بیان کرد: با توجه به آخرین پیگیری‌ها، حدود 13 هزار حلقه لاستیک از اموال تملیکی تحویل گرفتیم که در استان هرمزگان و بندرعباس در حال توزیع است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ادامه داد: همچنین بخشی از این لاستیک‌ها‌ به استان تهران می‌آید و در این استان‌ و دیگر استان‌ها توزیع می‌شود.

حسن‌نیا اضافه کرد: به عنوان مثال تا چند روز آینده حدود ‌5 هزار حلقه لاستیک در بین رانندگان استان فارس توزیع می‌شود و پیش از این هم حدود 4 هزار حلقه لاستیک توزیع شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درباره نحوه توزیع لاستیک‌ها اظهار داشت: با توجه به آنکه تعداد لاستیک‌ها محدود است، فعلاً در استان‌ها‌ با توجه به اولویت‌هایی که انجمن‌های صنفی و ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تعیین می‌کنند، راننده‌‌ها برای دریافت لاستیک به نمایندگی‌های توزیع معرفی می‌شوند.

‌حسن‌نیا درباره قیمت لاستیک‌ها اظهار داشت: نرخ لاستیک‌ها چون از سازمان اموال تملیکی تحویل شده است، قیمت مناسبی است و کمتر از هر جفت 2 میلیون و 500 هزار تومان (هر حلقه حدود یک میلیون و 100 هزار تومان) است که این رقم نسبت به نرخ‌های بیرون و قیمت‌ لاستیک‌هایی که از گمرک ترخیص می‌شود، بسیار مناسب‌تر است.

ترخیص 60 کانتینر لاستیک کامیون و اتوبوس از گمرک

تخصیص ارز 4200 تومانی برای واردات لاستیک کامیون

لاستیک کامیون 800 هزار تومان ارزان شد / عرضه حواله لاستیک به نرخ دولتی در پایانه های بار

واردات 500 حلقه لاستیک /تخصیص ارز دولتی برای تامین 15 قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون ها

190 هزار حلقه لاستیک میان کامیون داران توزیع می شود

وزیر صنعت: استعفا نداده ام!/ ماهانه 80 میلیون دلار ارز دولتی در اختیار واردکنندگان لاستیک قرار می گیرد

اگر شرایط تغییر نکند کامیون های ایرانی زمین گیر می شوند / تلاش سازمان راهداری برای رفع مشکل کامیون داران

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی