پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

انبار ایران خودرو

نجفی رئیس کمیته تفحص ازخودروسازان داخلی شد

در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس محمد نجفی به عنوان رئیس کمیته تفحص از ناکارآمدی خودروسازان داخلی شد و سعید باستانی و حمیده زرآبادی به ترتیب به عنوان نایب رئیس و سخنگوی این کمیته معرفی شدند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ ولی ملکی سخنگو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۷

در نشست کمیسیون صنایع و معادن مجلس محمد نجفی به عنوان رئیس کمیته تفحص از ناکارآمدی خودروسازان داخلی شد و سعید باستانی و حمیده زرآبادی به ترتیب به عنوان نایب رئیس و سخنگوی این کمیته معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

ولی ملکی سخنگو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست کمیسیون صنایع و معادن اظهار داشت: اعضای کمیسیون غلام محمد زارعی و رامین  نور قلی پوربه عنوان ناظر در عضو شورای عالی فضایی  را انتخاب کردند.

عضو هیات رئیسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس ادامه داد: طرحی در ارتباط هوای پاک داشتیم که ماده 8 آن مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد هر ماه به ازای  تولید 4 دستگاه خودرویی داخلی، یک دستگاه خودروی فرسوده از رده خارج شود، منابع مالی مورد نیاز هم از محل صرفه جویی در سوخت کشور پیش بینی شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همچنین اصلاح ماده 60 قانون برنامه ششم توسعه در دستور کار قرار گرفت، این ماده در ارتباط با توسعه شتاب نگار و لرزه نگار است و اصلاحات ویرایشی صورت گرفت و بر برخی موارد تاکید شد تا به موقع تعداد دستگاه لرزه نگار و توان آنها تقویت شود.

 وی در خصوص تحقیق و تفحص در رابطه با بررسی علل ناکارآمدی شرکت های خودروساز داخلی، گفت: اعضا هیات رئیسه تحقیق و تفحص مذکور انجام و محمدرضا نجفی نماینده مردم تهران، رئیس شد. همچنین سعید باستانی و حمیده زرآبادی نایب رئیس و سخنگوی کمیته تحفص شدند.

منبع: خانه ملت

رئیس شورای رقابت: ضریب کیفیت خودرو منفی است

پیش بینی کاهش قیمت خودرو به لطف برجام

مجلس درباره واردات خودروهای چینی تحقیق خواهد کرد

آغاز تحقیق و تفحص مجلس از قرادادهای هواپیمایی وزارت راه و شهرسازی

استیضاح دو وزیر در دستور کار مجلس / امضاکنندگان شریعتمداری به ۷۰ نفر رسیدند

بررسی نابه سامانی بازار خودرو در جلسه مشترک مجلس و دولت

رد شائبه احتکار خودرو توسط رئیس کمیسیون صنایع مجلس / خودروسازان باید قطعه دپو می کردند

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی