پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

محرومیت کامیون های پروژه های عمرانی از دریافت لاستیک / کایمون های بدون بارنامه شامل تسهیلات نمی شوند

یک عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: بر اساس قانون و مصوبه وزارت صنعت، لاستیک و کمک های مربوطه به کامیون داران با تحویل بارنامه ارائه می شودکامیون های فعال در پروژه های عمرانی بدلیل نداشتن بارنامه از دریافت لاستیک و تسهیلات و تجهیزات محروم هستند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ با اشاره به […]

هادی سیانکی
دوشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۷

یک عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار داشت: بر اساس قانون و مصوبه وزارت صنعت، لاستیک و کمک های مربوطه به کامیون داران با تحویل بارنامه ارائه می شودکامیون های فعال در پروژه های عمرانی بدلیل نداشتن بارنامه از دریافت لاستیک و تسهیلات و تجهیزات محروم هستند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

با اشاره به اقدامات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حل مشکلات کامیون داران، گفت: در هفته گذشته نشست مشترکی در کمیسیون عمران مجلس با مسئولان مرتبط با حوزه حمل و نقل جاده ای و اتحادیه کامیون داران برگزار شد و تصمیمات خوبی برای حل مشکلات این قشر مصوب شد، به طوری که مقرر شد که وزارت صمت، نسبت به ثبت سفارش حدود 500 حلقه لاستیک و تأمین 15 قلم مورد نیاز و پر مصرف کامیون ها اقدام کند.

وی گفت: بر اساس قانون و مصوبه وزارت صنعت، لاستیک و کمک های مربوطه به کامیون داران با تحویل بارنامه ارائه می شود، حال برخی از کامیون های کمپرسی، گریدرها و تریلی ها به دلیل فعالیت در پروژه های عمرانی به دلیل نداشتن بارنامه، از دریافت کمک های تجهیزاتی محروم مانده اند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: امروز بخشی عظیمی از کامیون ها طبق قرارداد با پیمانکاران، در پروژه های عمرانی مشغول به فعالیت هستند، حال به علت عدم حمایت از این گروه، بخشی از پروژه های عمرانی متوقف شده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: اخیرا با معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در این رابطه مذاکراتی صورت گرفته و آن ها قول همکاری و حل مشکلات این دست از کامیون داران را داده اند.

آغاز توزیع لاستیک‌ کامیون با قیمت یک میلیون و 100 هزار تومان

ترخیص 60 کانتینر لاستیک کامیون و اتوبوس از گمرک

واردات 500 حلقه لاستیک /تخصیص ارز دولتی برای تامین 15 قلم قطعات یدکی پرمصرف کامیون ها

تخصیص ارز 4200 تومانی برای واردات لاستیک کامیون

اگر شرایط تغییر نکند کامیون های ایرانی زمین گیر می شوند / تلاش سازمان راهداری برای رفع مشکل کامیون داران

الهام گیری فورد از سوپر هیرو ها / کامیون کانسپت فورد با طراحی فرا زمینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی