پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس-بنز-SL-2020-3.jpg

نسل جدید مرسدس بنز SL تا سال 2020 معرفی خواهد شد

مرسدس بنز SL بدون شک یکی از نمادین ترین خودروهای تاریخ خودروسازی است. 7 نسل از این خودرو در بیش 70 سال تولید شده است و اکنون نوبت به نسل هشتم رسیده است. به گزارش سایت Autocar، نسل هشتم مرسدس بنز SL تا سال 2020 و با تغییراتی جذاب تر باز خواهد گشت. نسل هشتم […]

ارشیا
دوشنبه - ۹ مهر ۱۳۹۷

مرسدس بنز SL بدون شک یکی از نمادین ترین خودروهای تاریخ خودروسازی است. 7 نسل از این خودرو در بیش 70 سال تولید شده است و اکنون نوبت به نسل هشتم رسیده است. به گزارش سایت Autocar، نسل هشتم مرسدس بنز SL تا سال 2020 و با تغییراتی جذاب تر باز خواهد گشت.

مرسدس بنز SL 2020 (1)

نسل هشتم این خودرو دوباره به سقف Soft top، همانند SL دهه 70 باز خواهد گشت. این خودرو بر پایه پلت فرم جدید مرسدس بنز ساخته خواهد شد و تیم AMG هم در ساخت این خودرو همکاری خواهد داشت. بدنه آلومینیومی این خودرو به مانند مرسدس بنز AMG GT ساخته خواهد شد. هم چنین قطعاتی از سیستم تعلیق، پیشرانه، فرمان، زیر بندی و باتری ها با نمونه AMG GT یکسان خواهد بود.

مرسدس بنز SL 2020 (2)

این خودرو از یک ترنس اکسل جدید بهره خواهد برد و با گیرباکس 7 سرعته دبل کلاچ معرفی می شود. پلت فرم MSA جدید مرسدس بنز به این کمپانی آزادی عمل بیشتری در ساخت خودروهای خود می دهد. بدین ترتیب SL جدید وزن کمتری خواهد داشت و تقسیم وزن آن بهتر خواهد بود. در طراحی این خودرو از نسل های قبلی SL هم الهام گیری می شود.

مرسدس بنز SL 2020 2

نمونه های هیبریدی مختلفی برای سری SL در نظر گرفته خواهد شد که بدون شک در صدر آن، نمونه SL63 با موتور هیبریدی 8 سیلندر قرار می گیرد. هم چنین مرسدس قصد دارد یک فرزند جدید هم به خانواده SL اضافه کند. این کمپانی با الهام گیری از مدل SLC دهه 70، یک نمونه هاردتاپ کوپه می سازد تا سبد محصولات SL پربارتر شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

تلفیقی از سنت و مدرنیته / مرسدس بنز 190E با چاشنی C63 جدید

مرسدس بنز GT 43 معرفی شد / فرزند جدید خانواده AMG

مرسدس بنز GLE، زیبا تر و مدرن تر از همیشه / GLE جدید معرفی شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی