پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سایپا صنعت گران و نحبگان را به همکاری دعوت می کند

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: باهدف توسعه داخلي‌سازي قطعات خودرو، سايپا از صنعت‌گران، دانشگاهيان و نخبگان، دعوت به‌همكاري مي‌كند. محسن جهرودي  مدیر عامل سایپا با بيان مطلب فوق افزود: باتوجه به تحريم‌ها و محدوديت‌ها برضد صنعت خودروسازي كشور، گروه خودروسازي سايپا قصد دارد زمينه استفاده همه‌جانبه از ظرفيت‌هاي داخلي موجود و دانش و ايده‌هاي ناب […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا گفت: باهدف توسعه داخلي‌سازي قطعات خودرو، سايپا از صنعت‌گران، دانشگاهيان و نخبگان، دعوت به‌همكاري مي‌كند.

محسن جهرودي  مدیر عامل سایپا با بيان مطلب فوق افزود: باتوجه به تحريم‌ها و محدوديت‌ها برضد صنعت خودروسازي كشور، گروه خودروسازي سايپا قصد دارد زمينه استفاده همه‌جانبه از ظرفيت‌هاي داخلي موجود و دانش و ايده‌هاي ناب علاقه‌مندان دانشگاهي و پژوهش‌گران فعال در حوزه خودروسازي را جهت توسعه داخلي‌سازي قطعات، كاهش ارزبري در صنعت خودروسازي و توليد محصولات جديد مورد استفاده قرار دهد.

به گفته وي گروه خودروسازي سایپا قصد دارد زمينه همكاري را براي تمامي علاقه‌منداني كه هرگونه پژوهش مطالعاتي، طرح علمي و يا ايده ناب در زمينه طراحي، ساخت و كاربري قطعات خودرويي دارند فراهم كند.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تأكيد كرد: سايپا تمامي طرح‌ها، پيشنهادها و ايده‌ها را در زمينه ساخت قطعات مربوط به موتور، گيربكس و اكسل خودرو، ساخت قطعات تريم داخلي، قطعات برقي و سيستم‌هاي داخلي خودرو و همچنين ايده‌هاي تحقيقاتي و مطالعاتي درخصوص طراحي ظاهر بيروني و داخلي خودرو را جمع‌آوري و مورد پايش قرار خواهد داد.

جهرودي ادامه داد: گروه خودروسازي سايپا به تمامي افرادي كه طرح و ايده آنان پس از پذيرش، به‌صورت علمي در توليد محصولات آينده مورد استفاده قرار گيرد، تعهد خريد با تيراژ بالا را خواهد داد كه ارزش‌گذاري بر روي دانش و خريد ايده علمي محققان محسوب مي‌شود.

وي گفت: با اجراي اين طرح، علاوه بر گسترش زمينه بهره‌مندي از توانمندي‌هاي داخلي و توسعه همكاري صنعت و دانشگاه، فرهنگ استفاده از توليد داخلي گسترش خواهد يافت.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تصريح كرد: تنها راه برون‌رفت از چالش كنوني صنعت خودروسازي و تحريم‌ها، خودباوري و استفاده از توان داخلي متخصصان و نخبگان است كه سايپا در اين راستا آماده هرگونه همكاري از طريق ايجاد فضا و فرصت بروز استعدادها و توانمندي‌ها است.

جهرودي در پايان با اشاره به عدم استفاده از ظرفيت‌هاي داخلي موجود در دوره‌هاي گذشته تأكيد كرد: يكي از اصول اقتصاد مقاومتي بهره‌گيري از توانمندي‌ها و تخصص نخبگان داخلي است كه گروه سايپا قصد دارد با شناسايي ايده‌هاي خلاقانه در زمينه طراحي و ساخت قطعات خودرويي، زمينه اجراي پروژه‌هاي ساخت بر مبناي اين ايده‌ها را با سرمايه‌گذاري به اجرا درآورده و به صورت تضميني قطعات توليدي را با تيراژ بالا خريداري كند.

سایپا در شهریور ماه 26 هزار خودرو به مشتریان تحویل داد

95 میلیون بازدید از سایت سایپا در زمان پیش فروش خودرو

واکنش سایپا به درج مطلبی در یک رسانه در خصوص پیش فروش اینترنتی خودرو

ایثار و فداکاری سال های دفاع مقدس الگوی سایپا در تولید و اشتغال است

جهرودی: اولویت سايپا استفاده از پتانسیل و توان قطعه سازان داخلی است

انتصاب های هوشمندانه جهرودی مدیر عامل سایپا

جهرودی به جای جمالی سکان مدیریت سایپا را بدست گرفت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی