پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فروش خودرو-بازار خودرو

در بازار خودرو همه فروشنده شده اند و خریداری وجود ندارد

سقوط قیمت دلار در روز گذشته باعث شده در بازار خودرو همه به فروش خودروهای خود روی بیاورند. این در شرایطی است که به دلیل نوسانات قیمت، خریداری وجود ندارد. سقوط قیمت دلار در بازار آزاد باعث شده قیمت خودروهای وارداتی به طور میانگین تا 50 میلیون تومان کاهش پیدا کند. سعید موتمنی رییس اتحادیه […]

میلاد میرعابدینی
سه شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

سقوط قیمت دلار در روز گذشته باعث شده در بازار خودرو همه به فروش خودروهای خود روی بیاورند. این در شرایطی است که به دلیل نوسانات قیمت، خریداری وجود ندارد. سقوط قیمت دلار در بازار آزاد باعث شده قیمت خودروهای وارداتی به طور میانگین تا 50 میلیون تومان کاهش پیدا کند.

سعید موتمنی رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران اظهار کرد: در حال حاضر بازار خودرو در شوک ناشی از افت شدید نرخ دلار به سر می‌برد و به دلیل روند نزولی قیمت دلار همه در این بازار فروشنده شده‌اند.

وی با بیان اینکه با سقوط قیمت دلار در چند روز آینده شاهد کاهش شدید قیمت خودرو در بازار خواهیم بود، خاطرنشان کرد: تا ساعتی دیگر با مشخص شدن قیمت‌های امروز، میزان کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو مشخص خواهد شد.

رییس اتحادیه صنف نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی تهران ادامه داد: سقوط نرخ دلار باعث شده امروز در بازار خودرو این خریداران باشند که قیمت‌ها را تعیین می‌کنند البته با توجه به پیش‌بینی سقوط قیمت‌ها فعلا کسی اقدام به خرید خودرو نمی‌کند.

وی تصریح کرد: به زودی میزان کاهش قیمت خودرو به دلیل سقوط نرخ دلار اعلام خواهد شد.

کاهش 50 میلیون تومانی قیمت‌ وارداتی ها در بازار خودرو

فعالان بازار خودرو از کاهش میانگین ۵۰ میلیون تومانی قیمت‌ها در بازار خودرو خبر می‌دهند. با آغاز روند سقوط قیمت دلار از بعدازظهر روز گذشته، انتظار می‌رفت قیمت‌ها در بازار خودرو نیز روند نزولی به خود بگیرد. در این شرایط براساس جدیدترین اخبار به دست آمده از بازار خودرو امروز قیمت‌ها در بازار خودرو به شدت کاهش یافته است.

به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، در حال حاضر قیمت خودروهای داخلی بین ۱.۵ تا ۱۲ میلیون تومان و قیمت خودروهای وارداتی که نسبت مستقیم با نرخ ارز دارند به طور میانگین ۵۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

این وضعیت در حالی است که به گفته فعالان بازار خودرو در حال حاضر همه در این بازار فروشنده شده‌اند و هیچ خریداری در بازار وجود ندارد. در این شرایط رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران پیش‌بینی می‌کند که در روزهای آتی نیز روند کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو ادامه خواهد یافت.

آغاز به کار کمیته تفحص از خودروسازان داخلی /احتمال لغو ممنوعیت واردات خودرو

واقعی شدن قیمت خودرو ،خودروسازان را از زیان دهی خارج می کند

وزیر صنعت: کاهش قیمت خودرو به کاهش هزینه خودروسازان بستگی دارد

کاهش نقدینگی با پیش فروش خودرو / هدایت پول های سرگردان به سمت بازار خودرو

مُسَکِن بازار خودرو، عرضه سریع خودروهای ثبت نامی است + قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار

نوسانات ارز بازار خودرو را قفل کرد!/ خریداران و فروشندگان با چه استدلالی دست از معامله می کشند؟

سرانجام سونامی بیکاری و قیمت های غیرمنطقی در بازار خودرو به کجا می رسد؟

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی