پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای i30 N فستبک (5)

هیوندای i30 Fastback N در نمایشگاه پاریس معرفی شد / تلفیقی از قدرت و استایل

هیوندای i30 N به عنوان دومین خودرو تیم N که وظیفه تقویت خودروهای هیوندای را برعهده دارد، در نمایشگاه پاریس معرفی شد. این خودرو قدرتمند در دو مدل 248 و 271 اسب بخاری معرفی شده است. تیم N که با همکاری رئیس سابق M Power ب ام و یعنی Albert Biermann پایه گذاری شده است، […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

هیوندای i30 N به عنوان دومین خودرو تیم N که وظیفه تقویت خودروهای هیوندای را برعهده دارد، در نمایشگاه پاریس معرفی شد. این خودرو قدرتمند در دو مدل 248 و 271 اسب بخاری معرفی شده است.

تیم N که با همکاری رئیس سابق M Power ب ام و یعنی Albert Biermann پایه گذاری شده است، اکنون با معرفی i30 N فستبک، هدف بدست آوردن سهمی بزرگ در بازار خودروهای دیفرانسیل جلو قدرتمند را دنبال می کند. پس از موفقیت نمونه i30 N اکنون کمپانی هیوندای مدل فستبک این خودرو را هم معرفی کرده است. قبل تر اسپای شات های فراوانی از این خودرو منتشر شده بود که نشان می داد خودرو در پیست نوربرگ رینگ در حال تست شدن است.

هیوندای i30 N فستبک (3)

همانند i30 N نمونه فستبک هم تغییرات ظاهری جذابی را شامل می شود. سپر جلو همراه با اسپلیتر تهاجمی تر شده و در قسمت عقبی هم از اگزوز های دوبل با کیت اسپرت استفاده شده است. پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربو در نظر گرفته شده برای این خودرو، با انتخاب مشتریان 248 یا 271 اسب بخار قدرت دارد. هر دو نمونه دیفرانسیل جلو خواهند بود و انتقال قدرت در آنها بوسیله گیرباکس 6 سرعته دستی انجام می گیرد.

هیوندای i30 N فستبک (13)

به این ترتیب 0 تا 100 این خودرو در 6.1 ثانیه پر می شود که از نمونه استاندارد 3 دهم ثانیه سریع تر است. نمونه قدرتمند 271 اسب بخاری، که 90 درصد مالکان آنرا سفارش می دهند، از رینگ های 19 اینچی آلومینیمی، لاستیک های P Zero پیرلی، دیفرانسیل کلاچ دار الکترونیکی، کمک فنرهای سازگار و سیستم اگزوز اسپرت بهره می برد.

هیوندای i30 N فستبک (9)

جالب است بدانید کمپانی هیوندای هیچ وقت قصدی برای ساخت نمونه فستبک i30 N را نداشته اما موفقیت های کسب شده توسط i30 N این کمپانی را وسوسه به ساخت نمونه فستبک کرده.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی