پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس RC فیس لیفت (12)

لکسوس RC فیس لیفت در نمایشگاه پاریس رونمایی معرفی شد

کوپه محبوب ژاپنی ها این بار با مدل فیس بازگشته است. نسخه فیس لیفت لکسوس RC در نمایشگاه پاریس رونمایی شده و برای اولین بار در دیدگان عموم ظاهر شده است. این خودرو از نظر فنی و طراحی تغییراتی کرده و اکنون فرمان پذیری بهتری دارد. مهم ترین تغییر در قسمت جلویی دیده می شود. […]

ارشیا
سه شنبه - ۱۰ مهر ۱۳۹۷

کوپه محبوب ژاپنی ها این بار با مدل فیس بازگشته است. نسخه فیس لیفت لکسوس RC در نمایشگاه پاریس رونمایی شده و برای اولین بار در دیدگان عموم ظاهر شده است. این خودرو از نظر فنی و طراحی تغییراتی کرده و اکنون فرمان پذیری بهتری دارد.

لکسوس RC فیس لیفت (4)

مهم ترین تغییر در قسمت جلویی دیده می شود. چراغ ها اکنون کشیده تر شده اند تا لامپ های LED در داخل آنها قرار بگیرند. هم چنین طراحی جلوپنجره هم تغییراتی را شامل می شود. در قسمت عقبی خودرو دو داکت جدید برای ورود هوا بر روی سپر قرار گرفته است. به گفته لکسوس این داکت ها نه تنها در زیبایی ماشین تاثیر می گذارند، بلکه در عملکرد آیرودینامیکی خودرو هم تاثیرگذارند.

لکسوس RC فیس لیفت (7)

چراغ های عقب هم کمی تغییر کرده اند و به شکل L هستند. لکسوس قصد دارد از این دست چراغ ها در خودروهای آینده خود استفاده کند. در قسمت داخلی کنسول وسط کمی  تغییر کرده و سیستم صوتی اکنون کیفیت بالاتری دارد. لکسوس برای RC فیس لیفت 7 انتخاب رنگ کابین و 11 انتخاب رنگ برای بدنه در نظر گرفته است. اما مهم ترین تغییر در زیر کاپوت این خودرو قرار دارد.

لکسوس-RC-فیس-لیفت-2.jpg

موتور 2 لیتری 4 سیلندر اکنون عکس العمل بهتری در گاز خوردن دارد. کمک فنر ها و سیستم تعلیق هم تغییراتی را شامل شده تا فرمان پذیری خودرو بهتر شود. این خودرو هم اکنون قابل سفارش است. اما خودرویی که خیلی ها منتظر آن هستند، لکسوس RC F جدید است که به احتمال زیاد در نمایشگاه دیترویت 2019 معرفی خواهد شد.

لکسوس RC فیس لیفت (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی