پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مک-لارن-720S-Track-Pack-5.jpg

مک لارن 720 S Track Pack رونمایی شد

کمپانی مک لارن به تازگی نمونه جدیدی از 720S با نام Track Pack را معرفی کرده است. این خودرو مخصوص علاقه مندان به رانندگی هیجانی در پیست ساخته شده است. پکیج در نظر گرفته شده برای این خودرو 24 کیلوگرم وزن خودرو را پایین آورده است. این کاهش وزن به لطف استفاده از بال عقب […]

ارشیا
شنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۷

کمپانی مک لارن به تازگی نمونه جدیدی از 720S با نام Track Pack را معرفی کرده است. این خودرو مخصوص علاقه مندان به رانندگی هیجانی در پیست ساخته شده است. پکیج در نظر گرفته شده برای این خودرو 24 کیلوگرم وزن خودرو را پایین آورده است.

مک-لارن-720S-Track-Pack-4.jpg

این کاهش وزن به لطف استفاده از بال عقب فیبر کربنی، رینگ های 10 پره آلومینیومی و سیستم اگزوز اسپرت انجام شده است. در قسمت داخلی هم از صندلی های فیبر کربنی استفاده شده است و کمربندها 6 نقطه اتصال دارند. سیستم تله متری جدید استفاده شده در این خودرو به راننده اجازه می دهد تا وضعیت خودرو را لحظه به لحظه دنبال کند. هم چنین اطلاعاتی همچون تعداد دورهای زده شده، تایم هر دور و مقایسه بین راننده ها هم قابل استخراج است.

مک-لارن-720S-Track-Pack-1.jpg

هم چنین فیلم برداری ویدیویی انجام شده هم تعداد Apex های انجام شده در پیچ و مکان ترمز گیری را نشان می دهد. پیشرانه خودرو بدون تغییر باقی مانده است. این پیشرانه 4 لیتری 8 سیلندر به مک لارن 720S، اجازه رسیدن به سرعت 198 کیلومتر از حالت سکون را تنها در 7.8 ثانیه می دهد.

مک-لارن-720S-Track-Pack-1.jpg

پکیج جدید Track Pack به میزان 28,360 به قیمت خودرو اضافه می کند تا قیمت نهایی به 224,700 پوند برسد. علاوه بر این کمپانی مک لارن یک نمونه مسابقه ای از 720 را هم ساخته است که 440 هزار پوند قیمت دارد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مک لارن P1 متعلق به قهرمان سابق فرمول یک به فروش می رسد

مک لارن خودرویی با 0 تا 100 دو ثانیه ای خواهد ساخت!

برنامه جدید مک لارن برای بازسازی نمونه های F1 آغاز شد

اولین نمونه از مک لارن P1 GTR به فروش خواهد رسید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی