پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد اینترسپتر ماشین پلیس (1)

شوالیه تاریکی / فورد اینترسپتر به عنوان سریع ترین ماشین پلیس آمریکا شناخته شد

فورد اینترسپتر اکنون به عنوان سریع ترین ماشین پلیس در آمریکا شناخته شده است. این خودرو که از سال 2020 به ناوگان پلیس اضافه خواهد شد، از موتور 6 سیلندر هایبریدی جدید و سیستم 4 چرخ متحرک بهره می برد. بنابر تست های انجام شده در ناوگان پلیس میشیگان، فورد اینترسپتر توانست در شتاب 0 […]

ارشیا
شنبه - ۱۴ مهر ۱۳۹۷

فورد اینترسپتر اکنون به عنوان سریع ترین ماشین پلیس در آمریکا شناخته شده است. این خودرو که از سال 2020 به ناوگان پلیس اضافه خواهد شد، از موتور 6 سیلندر هایبریدی جدید و سیستم 4 چرخ متحرک بهره می برد.

بنابر تست های انجام شده در ناوگان پلیس میشیگان، فورد اینترسپتر توانست در شتاب 0 تا 100 و شتاب 0 تا 160 کیلومتر، سایر رقبایش را کنار بگذارد و به عنوان سریع ترین خودرو شناخته شود. علاوه بر این تایم ثبت شده در پیست هم برای این خودرو از سایر رقبا بهتر بوده. به گفته استفن تایلر از کمپانی فورد: مصرف سوخت نمونه جدید اینترسپر پایین تر آمده بدون اینکه ایمنی و فضای سرنشینان کمتر شود. به گزارش فورد نمونه جدید اینترسپتر تا 40 درصد بهره وری بیشتری نسبت به نسل قبلی با موتور 3.7 لیتری دارد. هم چنین ساخت نمونه جدید اینترسپتر برای هر خودرو به میزان 3500 دلار صرفه جویی می کند.

فورد اینترسپتر ماشین پلیس (2)

اگر این عدد را در طول یک سال در نظر بگیریم، رقم 126 میلیون دلار صرفه جویی خواهد شد. علاوه بر این فورد اینترسپتر به میزان 2 هزار دلار تجهیزات جدید را داراست. مودم جدید، سیستم بلوتوث پیشرفته و 4 حالت مختلف برای فرمان از جمله این تجهیزات جدید است. اولین نمونه های این خودرو در تابستان سال آینده تحویل داده می شود. هم چنین این خودرو کماکان پرفروش ترین ماشین پلیس آمریکا باقی مانده و حتی 5 درصد افزایش تقاضا را هم شامل شده است.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فورد تاندربرد بازیگر مشهور به فروش می رسد

فورد ماستنگ منحصر به فرد به نفع خیریه به فروش خواهد رسید

فورد برانکو تقویت شده با قیمتی بیش از مک لارن 570S !

تکنولوژی جدید فورد در نمونه رپتور / استفاده از کروز کنترل مخصوص آفرود

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی