پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

خدمات پس از فروش داتیس خودرو

داتیس خودرو طرح پاییزی بازدید انواع خودروهای وارداتی با تخفیفات ویژه را آغاز کرد

داتیس خودرو نماینده انحصاری هایکو اسپورتیو آلمان با فرارسیدن فصل پاییز، طرح ویژه بازدید انواع خودروهای وارداتی، سواری ولوو و خودروهای هیبریدی را آغاز نموده و در این راستا تخفیفاتی را نیز در نظر گرفته است. در این طرح، به مراجعه کنندگان 30 درصد تخفیف در خدمات تعمیرگاهی، 10 درصد در تامین قطعات اصلی و […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

داتیس خودرو نماینده انحصاری هایکو اسپورتیو آلمان با فرارسیدن فصل پاییز، طرح ویژه بازدید انواع خودروهای وارداتی، سواری ولوو و خودروهای هیبریدی را آغاز نموده و در این راستا تخفیفاتی را نیز در نظر گرفته است.

در این طرح، به مراجعه کنندگان 30 درصد تخفیف در خدمات تعمیرگاهی، 10 درصد در تامین قطعات اصلی و 15 درصد در خدمات صافکاری و نقاشی بدنه خودرو  ارائه می گردد.

انواع خدمات تخصصی از جمله عیب یابی، تعمیر و تعویض قطعات اصلی، بروزرسانی نرم افزار ها و رادار ها جهت رفع مشکل و خدمات شست و شو با مواد نانو سرامیک به مشتریان ارائه می گردد.

همچنین دارندگان خودروهای سواری ولوو می توانند با عضویت در باشگاه ولوو سواران داتیس از خدمات گارانتی مدت دار شرکت داتیس خودرو نیز بهره مند شوند.

در این فراخوان دارندگان انواع خودروهای وارداتی، سواری ولوو و خودروهای هیبریدی می‌توانند جهت تعیین وقت با شماره های 1852 و 02175306  برای انجام بازدیدهای فنی و سرویس‌های دوره‌ای و تعمیراتی در تعمیرگاه تخصصی داتیس خودرو در شرق تهران تماس حاصل فرمایند.

آغاز طرح ویژه بازدید پاییزی تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو

عیب یابی رایگان خودروهای سواری ولوو توسط داتیس خودرو

گزارش ISQI از ارزیابی خدمات پس از فروش خودروهای داخلی و وارداتی

مدال کیفیت خدمات ولوو بر سینه داتیس خودرو

نگاه سلیقه ای، سنگ راه پیشرفت بخش خصوصی / تحریم های داخلی مسبب برخی مشکلات اقتصادی

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی