پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

لکسوس (3)

لکسوس در کشور آسمانی / لکسوس خط تولید جدیدی در چین احداث می کند

کمپانی تویوتا به شدت کسب موفقیت در بازار چین را دنبال می کند. در سال های گذشته کمپانی تویوتا فکر راه اندازی خط تولید جدیدی را در سر داشت اما بارها و بارها از عملی کردن این ایده منصرف شده بود. آنها عقیده داشتند که ساختن خودرو در چین می تواند در کاهش کیفیت محصولاتشان […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۵ مهر ۱۳۹۷

کمپانی تویوتا به شدت کسب موفقیت در بازار چین را دنبال می کند. در سال های گذشته کمپانی تویوتا فکر راه اندازی خط تولید جدیدی را در سر داشت اما بارها و بارها از عملی کردن این ایده منصرف شده بود. آنها عقیده داشتند که ساختن خودرو در چین می تواند در کاهش کیفیت محصولاتشان تاثیر منفی بگذارد. اما اکنون خبر می رسد که کمپانی لکسوس قصد دارد خط تولید جدیدی را در چین افتتاح کند.

لکسوس (5)

از آنجایی که خودروسازان آلمانی همچون پورشه و ب ام و سهم قابل قبولی را در بازار چین کسب کرده اند، کمپانی تویوتا قصد دارد با زیرمجموعه لوکس خود به جنگ خودروسازان آلمانی برود. کمپانی لکسوس هم اکنون از ژاپن به بازار چین خودرو صادر می کند اما قصد دارد یک قدم به بازار چین نزدیک تر شود. این طور به نظر می رسد که کمپانی تویوتا با هم فکری دو شریک چینی خود یعنی Guangzhou Automobile Group  و  FAW Grou، ایده ساختن خط تولید در چین را عملی خواهد کرد. تعرفه های اعمال شده توسط چینی ها می تواند برای لکسوس کمی ریسکی باشد. از طرفی دیگر تمرکز بر روی بازار چین، تا حدودی می تواند از فروش لکسوس در بازار آمریکا بکاهد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی