پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام استتار شده

سریال ظاهر شدن خودروهای استتاری در کشورمان ادامه دارد + فیلم

در کشورهای خارجی، خبرنگاران و عکاس پاپاراتزی کمین کرده اند تا خودروهای استتاری در حال تست را شکار کنند. این رسم شرکت های خودروسازی معتبر است که خودروهای خود را پیش از عرضه با پوشش استتاری مورد تست و بررسی قرار می دهند. این پوشش برای این است که پیش از رونمایی رسمی خودروف اطلاعات […]

سهیل زنگنه
دوشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

در کشورهای خارجی، خبرنگاران و عکاس پاپاراتزی کمین کرده اند تا خودروهای استتاری در حال تست را شکار کنند. این رسم شرکت های خودروسازی معتبر است که خودروهای خود را پیش از عرضه با پوشش استتاری مورد تست و بررسی قرار می دهند. این پوشش برای این است که پیش از رونمایی رسمی خودروف اطلاعات زیادی از آن منتشر نشود.

 به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو

حالا نکته جالب اینجاست که در مدت اخیرف پای خودروهای استتاری به کشورمان هم باز شده و پیش از عرضه رسمی بعضی خودروها، آن ها را پا پوشش مخصوص در حال تست در جاده های کشور می بینیم. این اتفاق در مورد بعضی خودروها می تواند نشان از اهمیت بازار کشورمان برای شرکت های خودرویی خارجی داشته باشد.

انگار سریال سر در آوردن خودروهای استتاری از گوشه و کنار کشور ادامه دارد و بار دیگر یکی از این خودروها توسط علاقه مندان خودرو شکار شده است. با کمی دقت در ظاهر این خودرو استتاری، به کراس اوور بودن آن پی می بریم. پیدایش این خودرو استتاری در کشور، نوید حضور عضوی جدید در کلاس پرطرفدار خودروهای کراس اوور را می دهد.

با توجه به پوشش استتاری این خودرو، هنوز مشخص نیست متعلق به کدام برند خودروسازیست و برای خبرهای تکمیلی و مشخص شدن هویت این خودرو باید منتظر اطلاعات تکمیلی ماند. اما آنچه مشخص است، با توجه به معادلات فعلی صنعت خودرو و وضعیت روابط با کشورهای خارجی و ممنوعیت واردات خودرو، این محصول متعلق به یکی از خودروسازان چینی است.

طبق روال مرسوم، خودروهای جدید برای تایید اولیه و کسب مجوزهای لازمف باید به سازمان استاندارد بروند. جوان خودرو سعی می کند با پیگیری بیشتر در این مسیر، اطلاعات بیشتری از خودرو مورد نظر در اختیار علاقه مندان قرار دهد.

فودی لندفورت به خانه کدام خودروساز می رود؟/ نگاهی به مشخصات فنی شاسی بلند استتار شده خیابان های پایتخت

تردد شاسی بلند ناشناس با پوشش استتاری در تهران

تست چری آریزو6 با چهره ای مخفی در ایران

مامور مخفی سایپا در هند / بررسی احتمال تولید محصول جدید سایپا با همکاری رنو هندوستان

تصاویر جاسوسی جدید از هیوندای سانتافه 2019

ب ام و Z5 در سوئد رویت شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی