پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کانسپت هولدن (2)

مسافری از آینده / هایپر کار الکتریکی 1340 اسب بخاری هولدن

کمپانی هولدن اخیرا به مناسب 50 امین سالگرد اولین پیروزی خود در پیست مونت پانوراما، از یک طرح مفهومی رونمایی کرده است. این کانسپت Time Attack نام دارد و به صورت مخصوص برای رکورد شکنی در این پیست معرفی شده است. این خودرو با استفاده از 4 موتور مگنتی با قدرت 250 کیلووات (350 اسب […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۶ مهر ۱۳۹۷

کمپانی هولدن اخیرا به مناسب 50 امین سالگرد اولین پیروزی خود در پیست مونت پانوراما، از یک طرح مفهومی رونمایی کرده است. این کانسپت Time Attack نام دارد و به صورت مخصوص برای رکورد شکنی در این پیست معرفی شده است.

کانسپت هولدن (1)

این خودرو با استفاده از 4 موتور مگنتی با قدرت 250 کیلووات (350 اسب بخار) و گشتاور 810 نیوتن متر در هر چرخ، در مجموع 1341 اسب بخار قدرت و 2389 پوند بر فوت گشتاور تولید می کند. قدرت خارق العاده ای به کانسپت تایم اتک توان رسیدن به سرعت 100 کیلومتر از حالت سکون را تنها در 1.25 ثانیه می دهد. اخیرا کمپانی هولدن 150 مهندس و طراح خلاق را به خود جذب کرده تا در آینده بتواند با بهترین کمپانی های خودروسازی جهان رقابت کند. هم چنین به گفته رئیس این کمپانی، کانسپت جدید آنها بیانگر توانایی و تکنولوژی کمپانی هولدن است و این کمپانی قصد دارد در آینده به ساخت وسایل نقلیه مدرن روی بیاورد.

کانسپت هولدن (3)

در تست های انجام شده این خودرو توانسته در مدت زمان 1:29.30 پیست مونت پانوراما را طی کند. برای اینکه معنی این زمان را درک کنید باید بدانید رکورد این پیست متعلق به خودرو مسابقه ای مک لارن 650S GT3 با زمان 2:01.567 است. هم چنین در تست های انجام شده کانسپت هولدن توانسته به میزان 6.5 جی فشار جانبی را تحمل کند. بدنه این خودرو از کربن و کولار ساخته خواهد شد. هم چنین دیفیوزرهای بزرگ و طراحی پیچیده بدنه، می تواند نیروی داون فورس خارق العاده ای را تولید کند. این کانسپت در آینده ای نزدیک ساخته خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مرسدس بنز EQC معرفی شد / اولین شاسی بلند الکتریکی مرسدس

الهام گیری فورد از سوپر هیرو ها / کامیون کانسپت فورد با طراحی فرا زمینی

خداحافظی پورشه با خودروهای دیزلی / خودروهای الکتریکی جای دیزلی ها را خواهند گرفت

تولدی دوباره برای پژو 504 / کانسپت E-Legend معرفی شد

کانسپت الکتریکی ب ام و داخل بوئینگ 777 رونمایی شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی