پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ارسال طرح استیضاح وزیر صنعت به هیئت رئیسه مجلس

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خصوص نشست بررسی استیضاح وزیر صنعت در کمیسیون صنایع و معادن، اظهار داشت: با توجه به عدم حضور وزیر صنعت در کمیسیون در نتیجه امروز صبح برای آخرین بار نشستی تشکیل شد که کمیسیون استیضاح وزیر صنعت را برای طرح در صحن علنی به هیئت رئیسه ارسال کرد. […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۱۷ مهر ۱۳۹۷

سخنگوی کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی در خصوص نشست بررسی استیضاح وزیر صنعت در کمیسیون صنایع و معادن، اظهار داشت: با توجه به عدم حضور وزیر صنعت در کمیسیون در نتیجه امروز صبح برای آخرین بار نشستی تشکیل شد که کمیسیون استیضاح وزیر صنعت را برای طرح در صحن علنی به هیئت رئیسه ارسال کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه دولت چگونه قصد دارد در شرایطی که وزیر صنعت استیضاح نشده وی را به‌عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی معرفی کند، گفت: یکی از اشتباهات دولت معرفی آقای شریعتمداری به‌عنوان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر آقای شریعتمداری در نشست بررسی استیضاح حضور پیدا می‌کرد و به خواسته نمایندگان احترام می‌گذاشت برای تصدی پست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای لازم را کسب می‌کرد، ادامه داد: اما با اقدامات اخیر خود و عدم حضور در کمیسیون تخصصی بررسی استیضاح بخش اعظمی از رای خود را از دست داد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در خصوص اینکه آیا مجلس با حضور آقای شریعتمداری در پست وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی موافق است، خاطرنشان کرد: دولت اختیار دارد هر کسی را برای این پست معرفی کند و مجلس نیز این اختیار را دارد که نظر خود را اعلام نماید.

استیضاح دو وزیر در دستور کار مجلس / امضاکنندگان شریعتمداری به ۷۰ نفر رسیدند

فرار روبه جلوی شریعتمداری / آزموده را آزمودن خطاست!

وزیر صنعت استعفا داد!+تکذیبیه

قیمت پراید 22 میلیون است نه 40 میلیون!

ادعای تلاطم بازار خودرو به دلیل نوسانات ارزی بی معناست / وزیر صنعت پاسخگوی گرانی ها باشد

توافق با سه خودروساز اروپایی تا ماه آینده

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی