پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ام وی ام-مدیران خودرو

هویت کراس اوور استتاری مشخص شد/ ام وی ام X55 در راه بازار ایران

در چند روزه گذشته ویدئویی کوتاه از یک شاسی بلند استتار شده در جاده های کشورمان منتشر شد. هویت این خودرو مشخص نبود تا اینکه، مدیران خودرو اعلام کرد، این خودروی استتاری از محصولات جدید ام وی ام است و به زودی در ایران معرفی می شود. شرکت مدیران خودرو با سابقه‌ فعالیت خودروسازی بیش از […]

میلاد میرعابدینی
پنجشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۷

در چند روزه گذشته ویدئویی کوتاه از یک شاسی بلند استتار شده در جاده های کشورمان منتشر شد. هویت این خودرو مشخص نبود تا اینکه، مدیران خودرو اعلام کرد، این خودروی استتاری از محصولات جدید ام وی ام است و به زودی در ایران معرفی می شود.

شرکت مدیران خودرو با سابقه‌ فعالیت خودروسازی بیش از 15 ساله خود همواره به دنبال ایجاد زمینه‌های پیشرفت صنعت خودرو و افزایش رضایتمندی مصرف کنندگان ایرانی بوده است. در همین راستا با برنامه ریزی‌های دقیق‌تر در خصوص افزایش کیفیت تولید، گسترش شبکه نمایندگان و بهبود سطح خدمات پس از فروش کوشیده است در نیل به این اهداف حرکت کند.

در سال‌های اخیر همواره سعی شده است همپای بازارهای جهانی و شرکای خود جدیدترین محصولات طراحی شده در سطح بین المللی را در ایران نیز تولید و عرضه کند. توسعه و تکمیل و همچنین ایجاد زیرساخت‌هایی با تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر مبین همین روند و حرکت در پیش گرفته شده است.
در همین راستا و همچنین در خصوص سوالات متعدد رسانه‌های خبری که در پی انتشار فیلمی از یک خودرو با پوشش استتاری منتشر شده است، به اطلاع می‌رساند، خودرو مذکور متعلق به شرکت مدیران خودرو بوده و در حال انجام مقدمات لازم جهت انجام تست‌های اولیه لازم در واحد تحقیق و توسعه در ایران است.

گفتنی است به نظر می رسد که این خودرو  ام وی ام ایکس 55 باشد که قرار است به زودی به عنوان محصول جدید ام وی ام از سوی مدیران خودرو معرفی شود.

سریال ظاهر شدن خودروهای استتاری در کشورمان ادامه دارد + فیلم

سرویس اولیه رایگان برای خودروهای ام وی ام (شامل قطعات و اجرت)

مدیران خودرو شرایط پیش فروش نقدی محصولات ام وی ام را اعلام کرد

کارشناسان فنی مدیران خودرو به رقابت های بین‌المللی اعزام می‌شوند

فودی لندفورت به خانه کدام خودروساز می رود؟/ نگاهی به مشخصات فنی شاسی بلند استتار شده خیابان های پایتخت

تردد شاسی بلند ناشناس با پوشش استتاری در تهران

تست چری آریزو6 با چهره ای مخفی در ایران

مامور مخفی سایپا در هند / بررسی احتمال تولید محصول جدید سایپا با همکاری رنو هندوستان

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی