پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

نیسان-لیف-6.jpg

در اروپا در هر 10 دقیقه یک دستگاه نیسان Leaf به فروش می رسد!

کمپانی نیسان اخیرا توانسته به یک رکورد جدید در فروش خودروهای الکتریکی خود دست پیدا کند. طبق آخرین آمار منتشر شده، کمپانی نیسان موفق به فروش 43 هزار نمونه از مدل الکتریکی Leaf شده که 26 هزار نمونه از آن تا پایان ماه آگوست فروخته شده است. این در حالی است که در آمریکا تنها […]

ارشیا
پنجشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۷

کمپانی نیسان اخیرا توانسته به یک رکورد جدید در فروش خودروهای الکتریکی خود دست پیدا کند. طبق آخرین آمار منتشر شده، کمپانی نیسان موفق به فروش 43 هزار نمونه از مدل الکتریکی Leaf شده که 26 هزار نمونه از آن تا پایان ماه آگوست فروخته شده است.

این در حالی است که در آمریکا تنها 10,686 نمونه از مدل لیف بعد از 9 ماه فروخته شده!. بدین ترتیب نیسان لیف در اروپا، تبدیل به پرفروش ترین خودرو الکتریکی شده است. هم چنین نیسان لیف در کشور نروژ بالاتر از تمامی خودروهای هایبریدی و درون سوز در رتبه یک پرفروش ترین خودروهای سال قرار گرفته. اما چیزی که بیشتر از همه جالب است، رقم خارق العاده یک سفارش برای لیف در هر 10 دقیقه است.

نیسان-لیف-1.jpg

بنابر پیش بینی های کمپانی نیسان، در ماه به تعداد 4 هزار نمونه لیف به فروش می رسد. این عدد بیشتر از میانگین فروش نیسان لیف در 7 ماه اخیر است که نشان از رشد محبوبیت این خودرو دارد. یکی از علل افزایش فروش این خودرو، روی آوردن سازمان ها و ارگان های مختلف دولتی و خصوصی در اروپا، به سمت وسایل نقلیه الکتریکی است.

نیسان-لیف-4.jpg

هم چنین نیسان لیف از جدیدترین تکنولوژی کمپانی با نام Nissan Intelligent Mobility technology و عنوان 5 ستاره ایمنی از سازمان NCAP بهره می برد. حالت های مختلف رانندگی اعم از ProPILOT و ProPILOT Park هم در راحتی رانندگی تاثیر بسزایی دارد.

نیسان-لیف-4.jpg

هم چنین استفاده از سیستم e-Pedal، که در آن راننده می تواند با یک پدال رانندگی کند، این خودرو را به خودرویی مناسب برای تردد های روزانه در شهر تبدیل می کند. نیسان لیف اکنون در 51 کشور مختلف فروخته می شود و محبوبیت آن رو به رشد است.

نیسان لیف (3)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مسافری از آینده / هایپر کار الکتریکی 1340 اسب بخاری هولدن

تولدی دوباره برای پژو 504 / کانسپت E-Legend معرفی شد

کانسپت الکتریکی ب ام و داخل بوئینگ 777 رونمایی شد!

مرسدس بنز EQC معرفی شد / اولین شاسی بلند الکتریکی مرسدس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی