پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای آزرا 2018

معرفي هيوندا آزرا 2018 توسط كرمان موتور

شرکت کرمان موتور که طرح  موفق چهارشنبه های آموزشی را با هدف معرفی آپشن های خودروهای تولیدی استارت زده بود به زودی در این طرح از هیوندای آزرای 2018 و امکانات این خودرو رونمایی خواهد کرد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو، شرکت کرمان موتور که چند هفته ای می شود به پخش برنامه […]

هادی سیانکی
پنجشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۷

شرکت کرمان موتور که طرح  موفق چهارشنبه های آموزشی را با هدف معرفی آپشن های خودروهای تولیدی استارت زده بود به زودی در این طرح از هیوندای آزرای 2018 و امکانات این خودرو رونمایی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو،

شرکت کرمان موتور که چند هفته ای می شود به پخش برنامه چهارشبه های آموزشی در صفحه اینستاگرام این شرکت مشغول است، از آغاز برنامه جدید این کمپین آموزشی با حضور آزرا 2018 خبر داد.

این برنامه از کانال تلویزیون کرمان موتور در اینستاگرام پخش می شود و در آن به طور اختصاصی به امکانات و آپشن های هیوندای آزرا پرداخته می شود. هنور مشخص نیست که این برنامه در چه زمانی پخش خواهد شد اما گویا به زودی این اتفاق در صفحه اینستاگرام کرمان موتور اطلاع رسانی خواهد شد.

آزرا 2018 جدیدترین عضو از هیوندای های کرمان موتور است  و به تازگی و با برداشته شدن بخشی از محدودیت ها از گمرک ترخیص و به تعدادی از خریداران تحویل داده شده است.

نسل ششم هیوندای آزرا با سه نوع پیشرانه مختلف به بازار جهانی، عرضه و شامل موتورهای 3، 3.5 و 2.4‌ لیتری می‌شود.

از آن‌جایی‌که پیش‌ از این منع واردات خودروهای با حجم موتور بالای 2500سی‌سی به کشور وجود داشت، تنها نوع مجهز به پیشرانه چهار سیلندر 2.4‌لیتری قابلیت ورود به بازار کشور را داشت.

این موتور توانایی تولید نیرویی معادل 187 اسب‌بخار، قدرت و حداکثر گشتاور 241 نیوتون‌متر را دارد. نیروی تولیدشده موتور نیز به کمک جعبه‌دنده 6‌سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

علاقه مندان می توانند چهارشنبه هر هفته از طریق IG-TV صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور به نشانی www.instagram.com/kermanmotor ویدئوی روش استفاده و نگهداری از محصولات این شرکت را مشاهده کنند.

استقبال گسترده از شرایط فروش کرمان موتور / تکمیل ظرفیت فروش جک S3 و جک S5

نکات فنی و ایمنی، موضوع این هفته ((چهارشنبه های آموزشی)) کرمان موتور

“چهارشنبه های آموزشی” کرمان موتور

توسعه فعالیت کرمان موتور در بورس/ تداوم همکاری با جک و لیفان

استقبال گسترده از شرایط فروش کرمان موتور / طرح فروش جک S3 به تعدادی محدود ظرفیت دارد

پیش فروش محصولات جک و لیفان با تخفیف ویژه / کرمان موتور حباب قیمت خودرو را دور می زند

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی