پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

رسوایی آئودی (3)

باز هم آئودی، باز هم رسوایی! / جدیدترین اتهام آئودی در دست کاری اطلاعات

5 سال بعد از رسوایی خودروهای دیزلی، گروه فولکس واگن و کمپانی آئودی هر روز با یک مشکل جدید روبرو می شوند!. پس از بازدداشت شدن روپرت استادلر رئیس کمپانی آئودی به جرم دست کاری در آلایندگی خودروهای دیزلی، این بار نوبت به اتهام دست کاری در وین نامبر و اطلاعات آلایندگی خودروها رسیده است. […]

ارشیا
پنجشنبه - ۱۹ مهر ۱۳۹۷

5 سال بعد از رسوایی خودروهای دیزلی، گروه فولکس واگن و کمپانی آئودی هر روز با یک مشکل جدید روبرو می شوند!. پس از بازدداشت شدن روپرت استادلر رئیس کمپانی آئودی به جرم دست کاری در آلایندگی خودروهای دیزلی، این بار نوبت به اتهام دست کاری در وین نامبر و اطلاعات آلایندگی خودروها رسیده است. بر طبق این اتهام، سه کارمند کمپانی جز مظنونین اصلی هستند.

بر طبق آخرین اتهامات، کمپانی آئودی به جعل اسناد و دست کاری در وین نامبر و عدد کارکرد چند خودرو به منظور دور زدن قوانین آلایندگی در کره جنوبی محکوم شده است. مظنونین اصلی 3 کارمند آئودی هستند اما احتمال افزایش تعداد مظنونین هم وجود دارد. در سال گذشته یک کارمند این کمپانی به جرمی مشابه با این پرونده در کره جنوبی مجرم شناخته شد.

رسوایی آئودی (2)

بنابر رای دادگاه، 18 ماه حبس برای کارمند خطاکار در نظر گرفته شد. اتهام وی دست کاری در اسناد و اطلاعات خودروها برای قانونی نشان دادن آنها به منظور فروش در بازار کره جنوبی بود. در سال 2016 کمپانی آئودی از این مسئله خبردار شده بود اما در آن زمان گزارشی برای نشان دادن شواهد از این کمپانی درخواست نشده بود. اما سال بعد رئیس کمپانی با دستور پلیس دستگیر شد.

رسوایی آئودی (6)

طبق تحقیقات انجام شده، کارمندان آئودی عمدا با دست کاری وین نامبر و شماره شاسی خودروها، استعلام گرفتن از عدد آلایندگی خودروها را به امری غیر ممکن تبدیل کرده بودند. 18 خودرو در بازار کره جنوبی با شماره شاسی اشتباه وارد شدند که بعدا شناسایی شدند. کمپانی آئودی در جواب گفته که یک گروه تبهکار چینی از آنها خواسته که شماره شاسی و وین نامبر را دست کاری کنند.

رسوایی-آئودی-1.jpeg

تحقیقات هم چنان ادامه دارد اما رسوایی های اخیر تاثیری منفی در دیدگاه عموم نسبت به این کمپانی داشته است. مشخص نیست که کمپانی آئودی قرار است چه بهایی را برای اشتباهات اخیر خود بپردازد اما بدون شک محبوبیت این کمپانی با افت چشمگیری مواجه خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

توییتی که برای تسلا گران تمام شد! / رسوایی تسلا موجب برکناری ایلان ماسک شد

اولین محصول تمام الکتریکی آئودی معرفی شد / e-tron با قیمت پایه 74 هزار دلاری

تصمیم بحث برانگیز آئودی / نسل جدید R8 تمام الکتریکی خواهد بود

آئودی A7 تنها 68,995 دلار قیمت خواهد داشت

طرح های تشویقی جدید آئودی برای حفظ مشتریان ثابت

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی