پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

تولید پژو 2008

پژوهای ثبت نامی به مشتریان تحویل می شوند/ اطلاعیه ایکاپ در مورد تحویل خودروهای باقی مانده

دعوت نامه های تحویل پژوهای شرکت ایکاپ برای ماه جدید در حال ارسال است. این طور که پیداست، علی رغم چالش های متعدد، ایکاپ متعید به تحویل تمام خودروهای ثبت نام شده است. متن اطلاعیه: “دعوت نامه ها برای ماه جدید در حال ارسال است، طبق اعلام قبلی ایکاپ و علی رغم چالش های متعدد، […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

دعوت نامه های تحویل پژوهای شرکت ایکاپ برای ماه جدید در حال ارسال است. این طور که پیداست، علی رغم چالش های متعدد، ایکاپ متعید به تحویل تمام خودروهای ثبت نام شده است.

متن اطلاعیه:

“دعوت نامه ها برای ماه جدید در حال ارسال است، طبق اعلام قبلی ایکاپ و علی رغم چالش های متعدد، شرکت متعهد به تحویل تمام خودرو های باقی مانده می باشد.

همچنین مشتریان عزیز مستحضر باشید جهت سهولت دسترسی برای تحویل خودرو و ارائه خدمات و گارانتی تعداد نمایندگی های ایکاپ به 65 عدد رسیده که پوشش سراسری تمام استان های ایران عزیز را شامل می شود. ”

لازم به ذکر است، ایکاپ شرکتی مشترک است که بعد از توافق برجام با همکاری ایران خودرو و پژو تشکیل شد و از اولین محصولات آن، پژو 2008 است که اولین خودرو پسابرجامی لقب گرفت. ایکاپ در حال گسترش تولید خودروهای پژو در ایران بود که متاسفانه با تحریم های مجدد آمریکا، پژو سیتروئن فعالیت خود در ایران را تعلیق کرد و در پی آن تولید خودروهای پسابرجامی و جوینت ونچر در کشور متوقف شد.

نسل بعدی پژو 2008 در سال 2019 معرفی خواهد شد

مشکلی برای تولید سی3 و 2008 وجود ندارد

پژو ۳۰۱ در یک قدمی تولید با موتور TU5

خودروهای پژو 2008 ثبت نامی تحویل مشتریان می شود

کاهش 26 درصدی فروش پژو سیتروئن در خاورمیانه

کوچ پژو سیتروئن از ایران / تعلق سرمایه گذاری گروه خودروسازی PSA در ایران

لغو احتمالی برجام چه تاثیری بر قرارداد پژو دارد؟/ دنا برقی آماده تولید است

قیمت پژو 2008 با افزایش 10 میلیونی روبرو شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی