پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور

برقراری ارتباطی نزدیک با خودرو در چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور

کرمان موتور از خودروسازان با سابقه ایران به شمار می رود و در مدت اخیر، تنها به متنوع کردن سبد محصولاتش برای اقشار مختلف مردم بسنده نکرده و تمرکز ویژه ای روی خدمات پس از فروش و پیش از خرید داشته است. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو سال ها پیش وقتی پیشنهاد خرید […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

کرمان موتور از خودروسازان با سابقه ایران به شمار می رود و در مدت اخیر، تنها به متنوع کردن سبد محصولاتش برای اقشار مختلف مردم بسنده نکرده و تمرکز ویژه ای روی خدمات پس از فروش و پیش از خرید داشته است.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو


سال ها پیش وقتی پیشنهاد خرید خودرویی را به کسی می دادید، حتما جمله (بگذار چند نفر بخرند ببینیم امتحانش را چطور پس می دهد) را از او می شنیدید. اما با متنوع شدن بازار خودرو و اضافه شدن گزینه های جدید به سبد خریداران، این معادلات تا حد زیادی تغییر کرده و حالا خریداران با شناخت قبلی اقدام به خودرو می کنند. علاوه بر راه هایی مثل مطالعه مجلات و رسانه ها و پژوهش در مورد خودرو مورد نظر، این شناخت قبلی با شیوه هایی نوین مثل برگزاری تست درایو خودروهای جدید، کار کلینیک ها و معرفی بخش ها مختلف یک خودرو به مشتریان ایجاد می شود. کرمان موتور از خودروسازان با سابقه ایران به شمار می رود و در مدت اخیر، تنها به متنوع کردن سبد محصولاتش برای اقشار مختلف مردم بسنده نکرده و تمرکز ویژه ای روی خدمات پس از فروش و پیش از خرید داشته.

چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور

علاوه بر اقدامات مثبتی نظیر برگزاری تست درایوها، ایجاد باشگاه مشتریان و امداد و خدمات پس از فروش مطلوب، کرمان موتور طی یک اقدام جالب، به کمک خریداران محصولاتش آمده و آن ها را برای شناخت بهتر ویژگی ها و امکانات خودرو راهنمایی می کند. حتما بارها برایتان پیش آمده که خودرویی خریده باشید و طرز کار بعضی امکاناتش را ندانید. بعضی مواقع این آگاهی با مرور کاتالوگ خودرو هم کسب نمی شود و مجبور می شوی با پرس و جو از دیگر دارندگان خودرو و يا سعي و خطا، پاسخ سوالتان را دریافت کنید. کرمان موتور با راه اندازه های طرحی به نام ((چهارشنبه های آموزشی))، به کمک مشتریانش آمده و طرز استفاده از امکانات و ویژگی های مختلف خودروها را آموزش می دهد تا از مشکلات خریداران به دلیل عدم آموزش و نداشتن اطلاعات کافی جلوگیری کند.

چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور

نکته جالب دیگر در اجرای این طرحة نحوه پخش آن است. کرمان موتور در این قسمت هم به راحتی خریداران توجه کرده و ویدئوهای این طرح آموزشی را از طریق شبکه IG-TV صفحه اینستاگرامش به نشانی WWW.INSTAGRAM.COM/KERMANMOTOR  به نمایش می گذارد. این کار باعث می شود تا دسترسی به ویدئوها بسیار راحت باشد و بازدیدکنندگان بتوانند بدون دردسر از طریق گوشی موبایل خود، مخاطب چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور باشند. همچنین تنوع در موارد مورد بحث در این طرح، از اولویت های آن است.

مثلا یک هفته ان به نکات فنی و ایمنی اختصاص دارد، یک هفته به نحوه کار سیستم های مختلف خودرو و … برگزاری طرح هایی مثل چهارشنبه های آموزشی و ایجاد باشگاه مشتریان توسط کرمان موتور، تاثیر به سزایی در وفادار کردن مشتریان دارد و این حس به خریدار خودرو دست نمی دهد که هدف شرکت تنها فروش خودرو بوده و بعد از آن مشتری رها می شود.

نکات فنی و ایمنی، موضوع این هفته ((چهارشنبه های آموزشی)) کرمان موتور

“چهارشنبه های آموزشی” کرمان موتور

معرفي هيوندا آزرا 2018 توسط كرمان موتور

اولین سری هیوندای آزرا جدید به دست مشتریان رسید

استقبال گسترده از شرایط فروش کرمان موتور / تکمیل ظرفیت فروش جک S3 و جک S5

توسعه فعالیت کرمان موتور در بورس/ تداوم همکاری با جک و لیفان

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی