پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مرسدس بنز کلاس S (1)

مرسدس بنز کلاس S با تکنولوژی خودران مرحله 3 در سال 2020 معرفی می شود

سیستم های راهنمای رانندگی در چند سال اخیر با رشد چشمگیری مواجه شده اند. اما هنوز به لطف قوانین سازمان های حمل و نقل، خودروهای تمام هوشمند و خودران اجازه ورود به سطح شهر را ندارند. اما اکنون از کمپانی مرسدس بنز خبر می رسد که کلاس S جدید که در سال 2020 معرفی می […]

ارشیا
شنبه - ۲۱ مهر ۱۳۹۷

سیستم های راهنمای رانندگی در چند سال اخیر با رشد چشمگیری مواجه شده اند. اما هنوز به لطف قوانین سازمان های حمل و نقل، خودروهای تمام هوشمند و خودران اجازه ورود به سطح شهر را ندارند. اما اکنون از کمپانی مرسدس بنز خبر می رسد که کلاس S جدید که در سال 2020 معرفی می شود، از مرحله 3 تکنولوژی های کمک راننده بهره می برند.

مرسدس بنز کلاس S (5)

سیستم های پیشرفته ای همچون اتوپایلوت کمپانی تسلا و سوپر کروز جنرال موتورز، مرحله 2 از سیستم های کمک راننده به حساب می آیند. در این سیستم های هوشمند، خودرو به صورت خودکار کنترل رانندگی را در دست می گیرد اما عملکرد این سیستم نیاز به نظارت مداوم راننده دارد. اکنون کمپانی های مختلف خودروسازی به دنبال مرحله سوم از تکنولوژی های خودران هستند.

مرسدس بنز کلاس S (4)

مرحله سوم اتوماسیون حالتی نام دارد بدین صورت که راننده می تواند نگاه خود را از راه بردارد اما باید آماده عکس العمل باشد. در این سیستم خودرو بصورت اتوماتیک خطرها و موانع را اسکن می کند و کنترل را در دست می گیرد. اگر کمپانی مرسدس بنز در مدل جدید S کلاس از این سیستم استفاده کند، می تواند مدل INEXT ب ام و را پشت سر بگذارد. کمپانی آئودی برای اولین بار از مرحله سوم تکنولوژی خودران در مدل A8 استفاده کرد.

مرسدس بنز کلاس S (2)

سیستم های خودران با وجود تمام حرف و حدیث هایی که دارند، اما برای ایمن تر کردن رانندگی طراحی شده اند. باید دید که مرسدس بنز و S کلاس جدید در سال 2020 چه سیستم های ایمنی را دارا هستند.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پایان غرش 12 سیلندر ها / تولید مرسدس بنز S65 به پایان می رسد

تیونینگ مرسدس بنز AMG GT با 650 اسب بخار قدرت

نسل جدید مرسدس بنز SL تا سال 2020 معرفی خواهد شد

تلفیقی از سنت و مدرنیته / مرسدس بنز 190E با چاشنی C63 جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی