پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

قهرمانی میک شوماخر در فرمول 3 (4)

پسر کو ندارد نشان از پدر / میک شوماخر قهرمان مسابقات فرمول 3 شد

تقریبا ماشین بازی وجود ندارد که نام مایکل شوماخر را نشنیده باشد، قهرمان 7 دوره مسابقات فرمول یک که با اختلاف در صدر پر افتخار ترین راننده تاریخ فرمول یک است. اکنون پسر او، میک شوماخر توانسته عنوان قهرمانی مسابقات فرمول 3 را از آن خود کند تا بار دیگر فامیلی شوماخر بر سر زبان […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۲ مهر ۱۳۹۷

تقریبا ماشین بازی وجود ندارد که نام مایکل شوماخر را نشنیده باشد، قهرمان 7 دوره مسابقات فرمول یک که با اختلاف در صدر پر افتخار ترین راننده تاریخ فرمول یک است. اکنون پسر او، میک شوماخر توانسته عنوان قهرمانی مسابقات فرمول 3 را از آن خود کند تا بار دیگر فامیلی شوماخر بر سر زبان ها بیافتد.

پس از 29 دسامبر سال 2013 و حادثه ای که برای مایکل شوماخر افسانه ای در اسکی افتاد، تقریبا از این خانواده خبری نبود. اما پسر او میک شوماخر، در سکوت پیشرفت خود را دنبال می کرد تا به مسابقات فرمول 3 راه پیدا کند. میک شوماخر در حالی که یک مسابقه تا پایان فصل باقی مانده است، توانست با شکست نزدیک ترین رقیبش یعنی Dan Ticktum عنوان قهرمانی مسابقات فرمول یک را بدست آورد.

قهرمانی میک شوماخر در فرمول 3 (5)

میک شوماخر در مصاحبه ای اعلام کرد: این لحظه برای من بسیار خوش آیند است. برای من این لحظه مثل زندگی کردن در رویا است. نشان دادن بهترین عملکرد، بهترین حسی است که می توانم داشته باشم. میک شوماخر در 14 مسابقه اول از 30 مسابقه کمی با مشکل در امتیاز گیری روبرو شده بود اما با پیروزی در مسابقه SPA و کسب 8 مقام قهرمانی دیگر توانست خود را به صدر جدول رانندگان فرمول 3 برساند.

قهرمانی میک شوماخر در فرمول 3 (7)

به گفته میک شوماخر: با وجود تمامی لحظات سخت، تیم در تمام سال من را همه جور حمایت کرد. تا قبل از تکمیل شدن لیست رانندگان مسابقات فرمول یک در سال 2019، صحبت های زیادی در خصوص ملحق شدن میک شوماخر به یکی از تیم های فرمول یک بود. اما با پیوستن جورج راسل و لندو نوریس، نفرات اول و دوم مسابقات فرمول 2، این اتفاق محقق نشد. اما بدون شک در سال های آتی میک شوماخر جوان یکی از بخت های اول پیوستن به مسابقات فرمول یک خواهد بود.

قهرمانی میک شوماخر در فرمول 3 (8)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مسابقات W-Series مخصوص به بانوان از سال 2019 آغاز به کار خواهد کرد

خودرو فرمول یک دست ساز با موتور 12 سیلندر فراری!

جایگزینی شارل لکلرک با کیمی رایکونن در فراری / رایکونن به تیم سائوبر پیوست

لندو نوریس، راننده 18 ساله به تیم فرمول یک مک لارن پیوست

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی