پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

ب ام و سری 8 (1)

ب ام و M8 Competition در راه است

در ماه های گذشته کمپانی ب ام و بالاخره از سری 8 جدید رونمایی کرد. اکنون خبر می رسد که این کمپانی خودروسازی قصد دارد نمونه قدرتمند Competition را هم به بازار معرفی کند. بنابر گزارش سایت BMWBlog در یک مهمانی خصوصی به مالکین VIP خودروهای ب ام و اعلام شده است که نمونه M8 […]

ارشیا
دوشنبه - ۲۳ مهر ۱۳۹۷

در ماه های گذشته کمپانی ب ام و بالاخره از سری 8 جدید رونمایی کرد. اکنون خبر می رسد که این کمپانی خودروسازی قصد دارد نمونه قدرتمند Competition را هم به بازار معرفی کند. بنابر گزارش سایت BMWBlog در یک مهمانی خصوصی به مالکین VIP خودروهای ب ام و اعلام شده است که نمونه M8 Competition در آینده ای نزدیک ساخته خواهد شد.

 

ب ام و سری 8 (2)

اطلاعات دقیقی از این خودرو در دسترس نیست اما به گفته منابع نزدیک به کمپانی، M8 Competition از بدنه فیبرکربنی، ترمزهای کربن سرامیکی و موتور 4.4 لیتری 8 سیلندر تویین توربو با قدرتی نزدیک به 620 اسب بخار بهره می برد. سری 8 معمولی هم از این موتور بهره می برد با این تفاوت که سری 8 معمولی 523 اسب بخار قدرت و 750 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این قدرت به سری 8 اجازه می دهد تا تنها در مدت 3.6 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

ب ام و سری 8 (3)

هم چنین سوال بزرگی که ذهن علاقه مندان را درگیر کرده بود، استفاده ب ام و از موتور 12 سیلندر (همانند سری 8 قدیمی) بود که کمپانی در جواب پاسخی منفی داد. انتظار می رود که سال آینده، چندی پس از معرفی M8، M8 Competition هم وارد بازار شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

ب ام و به دنبال توسعه روابط با شرکای چینی

ب ام و سری 8 کانورتیبل شکار شد

ب ام و سری 3 جدید آیرودینامیکی تر از همیشه خواهد بود

ب ام و فروش تمام خودروهای دیزلی خود در آمریکا را متوقف خواهد کرد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی