پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

پورشه پانامرا GTS (10)

پورشه پانامرا GTS با 460 اسب بخار قدرت معرفی شد

بعد از 911 پورشه پانامرا را می توان محبوب ترین خودرو این کمپانی نامید. اکنون نمونه جدیدی از پورشه پانامرا برای سال 2019 معرفی شده که به نوعی با دست پر آمده است. از این خودرو دو مدل GTS و GTS Sport Tourismo معرفی شده است که هر دو نمونه نزدیک به 460 اسب بخار […]

ارشیا
سه شنبه - ۲۴ مهر ۱۳۹۷

بعد از 911 پورشه پانامرا را می توان محبوب ترین خودرو این کمپانی نامید. اکنون نمونه جدیدی از پورشه پانامرا برای سال 2019 معرفی شده که به نوعی با دست پر آمده است. از این خودرو دو مدل GTS و GTS Sport Tourismo معرفی شده است که هر دو نمونه نزدیک به 460 اسب بخار قدرت تولید می کنند.

پورشه پانامرا GTS (9)

پورشه در زیر کاپوت هر دو خودرو موتور 4 لیتری 8 سیلندر با 460 اسب بخار را قرار داده است. بدین ترتیب مدل GTS بین پانامرا استاندارد و پانامرا توربو قرار می گیرد. در پانامرا GTS از سیستم تعلیق سازگار بادی بصورت استاندارد استفاده شده است. در خیلی از خودروهای قوی تر از این سیستم تعلیق استفاده می شود. ارتفاع خودرو هم کمی پایین تر آمده و مدیریت سیستم تعلیق بازنگری شده است.

پورشه پانامرا GTS (8)

در برخی از قسمت های بدنه از رنگ تیره استفاده شده که تلفیقی جذاب را پدید می آورد. رینگ های 20 اینچی مشکی رنگ هم از دیگر نکات جالب پورشه پانامرا GTS 2019 است. در قسمت داخلی از رنگ مشکی رنگ با قاب های آلومینیومی استفاده شده است. در کنسول وسط هم یک صفحه نمایش بزرگ قرار گرفته است که به جذابیت فضای کابین می افزاید.

پورشه پانامرا GTS (7)

آپشن هایی که برای نمونه GTS در نظر گرفته شده در مدل GTS Sport Tourismo هم قابل سفارش است. 0 تا 96 کیلومتر هر دو خودرو در مدت زمان 3.9 ثانیه پر می شود. سرعت نهایی برای نمونه اسپرت توریزمو 289 کیلومتر بر ساعت و برای GTS ، 292 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. قیمت در نظر گرفته برای مدل GTS، 138,493 یورو خواهد بود در حالی که مدل GTS Sport Tourismo برچسب قیمت 141,349 دلاری دارد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

نوآوری کاربردی پورشه در ساخت تایکان / خط تولید بدون کربن دی اکسید!

ایرلندی پر سرعت! / تیونینگ پورشه 911 کلاسیک توسط DP Motorsport

تولدی دوباره برای یک اسطوره / پورشه 935 افسانه ای باز می گردد

خداحافظی پورشه با خودروهای دیزلی / خودروهای الکتریکی جای دیزلی ها را خواهند گرفت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی