پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کارت سوخت

احیای کارت سوخت محتمل تر از همیشه شد

عضو کمیسیون انرژی مجلس از نحوه دریافت کارت سوخت گفت و اظهار داشت: روند مراجعه برای دریافت کارت سوخت در گذشته با مراجعه به اداره پست بوده که احتمالا در آینده نیز به همانگونه خواهد بود. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ با افزایش قاچاق سوخت و همچنین مصرف بی رویه آن احیای کارت […]

هادی سیانکی
شنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

عضو کمیسیون انرژی مجلس از نحوه دریافت کارت سوخت گفت و اظهار داشت: روند مراجعه برای دریافت کارت سوخت در گذشته با مراجعه به اداره پست بوده که احتمالا در آینده نیز به همانگونه خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

با افزایش قاچاق سوخت و همچنین مصرف بی رویه آن احیای کارت سوخت و سهمیه بندی بنزین در دستور کار مجلس قرار گرفت و در این راستا هر یک از نمایندگان و مسئولان سخنی گفتند اما به نظر میرسد عزم مجلس برای احیای دوباره کارت سوخت جدی باشد چرا که در روزهای اخیر روند سهمیه بندی و میزان آن در کمیسیون انرژی مطرح شده بنابراین می توان گفت در سهمیه بندی و استفاده از کارت سوخت اعضا کمیسیون به نتیجه رسیدند و فقط در جزئیات با هم اختلاف دارند که با اجماع بر سر این مسائل احتمالا از سال آتی شاهد بازگشت مجدد کارت سوخت خواهیم بود.

در این راستا یکی از اعضا کمیسیون انرژی از نحوه دریافت کارت سوخت و استفاده از کارت سوخت های قبلی توضیحاتی داده است:

جلال میرزایی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال بازگشت کارت سوخت، گفت: کارت های سوخت که در گذشته برای خودروها صادر شده قابل استفاده هستند، مگر اینکه شخصی کارتی را گم و یا خراب کرده باشد که در این صورت درخواست می دهد تا کارت سوخت جدیدی تولید شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، افزود: کارت هایی که آماده شده و در گذشته در اختیار صاحبان خودروها قرار گرفته قابل استفاده است و نیازی به صدور کارت جدیدی نیست.

وی تاکید کرد: در حوزه احیای کارت سوخت تصمیم گیر نبوده و مجری سیاست های دولت است، اظهار داشت: این سیاست ها در حوزه  فرآورده های نفتی باید توسط دولت و یا در تعامل با مجلس اتخاذ شود.

میرزایی افزود: سامانه احیای کارت سوخت توسط وزارت نفت آماده شده و هر تصمیمی که دولت اخذ کند این وزارتخانه اجرا می کند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در گذشته مردم به پست مراجعه کرده و درخواست کارت سوخت می دادند، تصریح کرد: احتمالا روند در آینده نیز به همین صورت است و اطلاعات تکمیلی در این زمینه توسط دولت و وزارت نفت اعلام می شود.

احیا کارت سوخت های قدیمی در دستور کار مجلس و دولت

قاچاق 150 میلیارد تومان سوخت در روز! / کارت سوخت بر می گردد؟

چراغ سبز شورای هماهنگی سران 3 قوه به بازگشت کارت سوخت

 افزایش افسارگسیخته مصرف کارت سوخت را باز می گرداند؟

کارت سوخت نمی تواند در کنترل قاچاق سیستماتیک کارآمد باشد!

57 هزار کارت سوخت در استان سیستان و بلوچستان مسدود شد

خرید و فروش کارت سوخت غیرقانونی است

افزایش قابل توجه مصرف بنزین با حذف کارت سوخت

مردم از کارت سوخت خودشان استفاده کنند! / صرفه جویی 20 میلیارد تومانی هزینه استهلاک با نصب کارت خوان های جدید

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی