پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

افتتاح مرتفع ترین برج مراقبت فرودگاهی کشور

مدیرکل فرودگاه‌های استان همدان از افتتاح پروژه ساختمان تکنيکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه‌ استان همدان که مرتفع‌ترین برج مراقبت شرکت فرودگاه‌های کشور است، خبر داد. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ سهراب کلوندی، مدیر کل فرودگاه‌های استان همدان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری برج فرودگاهی فرودگاه این استان گفت: پروژه ساختمان تکنيکال […]

هادی سیانکی
شنبه - ۲۸ مهر ۱۳۹۷

مدیرکل فرودگاه‌های استان همدان از افتتاح پروژه ساختمان تکنيکال بلاک و برج مراقبت فرودگاه‌ استان همدان که مرتفع‌ترین برج مراقبت شرکت فرودگاه‌های کشور است، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

سهراب کلوندی، مدیر کل فرودگاه‌های استان همدان با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری برج فرودگاهی فرودگاه این استان گفت: پروژه ساختمان تکنيکال بلاک و برج مراقبت با زیربنای ۲ هزار و ۵۰ متر مربع آماده بهره‌برداری است و در آینده نزدیک با حضور مقامات کشوری افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پروژه تاکنون حدود ۶ میلیارد تومان هزینه داشته و مرتفع‌ترین برج فرودگاهی شرکت فرودگاه‌های کشور است.

کلوندی اضافه کرد: قرارداد احداث این برج در سال ۹۰ بسته شد و در مقطعی به دلیل نوسان ارز معوق ماند. این پروژه در حال حاضر حدود یک هفته است که در حال بهره‌برداری است.

وی در پایان گفت: این روزها پروژه محوطه‌سازی نیز با اعتبار ۲ و نیم میلیارد تومان آماده بهره‌برداری شده است که شامل خیابان‌کشی‌ها، دسترسی‌های بیشتر، زیرسازی آسفالت و کانال‌های انرژی است.

59 فرودگاه کشور زیان ده هستند/ بی رغبتی مسافران برای سفر هوایی

ورود 5 فروند هواپیما ATR جدید به فرودگاه مهرآباد

ممنوعیت ورود “اسنپ” و تپ سی” به فرودگاه امام خمینی

بهترین و بدترین فرودگاه های جهان را بشناسید

برخورد خودرو با هواپیما در فرودگاه اهواز

 

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی