پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

شارژر ب ام و

خطر برق گرفتگی و آتش زا بودن ، دلیل فراخوانی شارژر های ب ام و

تا قبل از این کمپانی ب ام و با فراخوانی ایربگ های تاکاتا و یا مشکل برقی مواجه شده بود، اما با ورود این کمپانی به سگمنت خودروهای الکتریکی، فراخوانی های جدیدی هم در پیش روی آنهاست. به گزارش سازمان NHTSA، این کمپانی در جدیدترین فراخوانی خود، کابل شارژر خودروهای الکتریکی را به دلیل خطر […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

تا قبل از این کمپانی ب ام و با فراخوانی ایربگ های تاکاتا و یا مشکل برقی مواجه شده بود، اما با ورود این کمپانی به سگمنت خودروهای الکتریکی، فراخوانی های جدیدی هم در پیش روی آنهاست. به گزارش سازمان NHTSA، این کمپانی در جدیدترین فراخوانی خود، کابل شارژر خودروهای الکتریکی را به دلیل خطر برق گرفتگی و اشتعال فراخوانده است.

شارژر ب ام و

نمایندگی ب ام و آمریکای شمالی نمونه های خاصی از خودروها را فراخوانده است. این لیست شامل: 330e iPerformance، i3 Rex، i3 Sport Rex، X5 xDrive40e، i3 BEV، i3 Sport BEV  و  MINI Cooper Countryman SE All4 می شود. نمونه های i8 و i8 رودستر هم جزو این فراخوانی هستند. در هفته های آتی، نمایندگی های ب ام و مالکین خودروهای الکتریکی را برای بازرسی خودروهایشان فراخوانی خواهند کرد. در این طرح فراخوانی اگر نیاز به تعویض کابل با یک کابل جدید باشد، نمایندگی ها این کار را بصورت مجانی انجام خواهند داد. کمپانی ب ام و قصد دارد تا چند سال آینده سبد محصولات الکتریکی خود را گسترش بدهد. علاوه بر این با معرفی نمونه inext، آینده نگری کمپانی ب ام و کاملا بر همگان روشن شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

شاسی بلند 7 نفره باواریا از راه رسید / معرفی ب ام و X7

ب ام و به دنبال توسعه روابط با شرکای چینی

تویوتا دپارتمانی مجزا برای ساخت خودروهای الکتریکی تاسیس می کند

در اروپا در هر 10 دقیقه یک دستگاه نیسان Leaf به فروش می رسد!

الهام گیری فورد از سوپر هیرو ها / کامیون کانسپت فورد با طراحی فرا زمینی

تولدی دوباره برای پژو 504 / کانسپت E-Legend معرفی شد

کانسپت الکتریکی ب ام و داخل بوئینگ 777 رونمایی شد!

مرسدس بنز EQC معرفی شد / اولین شاسی بلند الکتریکی مرسدس

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی