پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسابقه فرمول یک آمریکا (1)

برتری 0.061 ثانیه ای همیلتون نسبت به فتل در تایم گیری فرمول یک آمریکا

روز گذشته تایم گیری 18 امین راند از مسابقات فرمول یک در پیست Cota در ایالت آستین برگزار شد. در این مسابقه انتخابی جذاب، لوئیس همیلتون توانست نهمین پل پوزیشن خود را بدست بیاورد. همیلتون توانست در دور آخر تنها با اختلاف 0.061 ثانیه نسبت به سباستین فتل در مقام اول قرار بگیرد. اما سباستین […]

ارشیا
یکشنبه - ۲۹ مهر ۱۳۹۷

روز گذشته تایم گیری 18 امین راند از مسابقات فرمول یک در پیست Cota در ایالت آستین برگزار شد. در این مسابقه انتخابی جذاب، لوئیس همیلتون توانست نهمین پل پوزیشن خود را بدست بیاورد. همیلتون توانست در دور آخر تنها با اختلاف 0.061 ثانیه نسبت به سباستین فتل در مقام اول قرار بگیرد.

مسابقه فرمول یک آمریکا (2)

اما سباستین فتل بدلیل سرعت بالا هنگام پرچم زرد در مسابقه انتخابی دوم، 3 رده پنالتی گرفت تا کار را از رده پنجم آغاز کند. کیمی رایکونن هم از تیم فراری توانست با ثبت زمان 1:32.307 پس از همیلتون در جایگاه سوم قرار بگیرد. پس از او دنیل ریکاردو از تیم ردبول توانست با ثبت زمان 1:32.616 در مقام سوم قرار بگیرد. دیگر راننده تیم مرسدس یعنی ولتری بوتاس، با اختلاف 0.379 ثانیه نسبت به همیلتون در جایگاه چهارم قرار گرفت.

مسابقه فرمول یک آمریکا (3)

نکته جالب قرار گیری استبان اوکون راننده با استعداد تیم فورس ایندیا در رده ششم بود. این راننده با استعداد به احتمال زیاد سال آینده در هیچ کدام از تیم های فرمول یک جای نخواهد گرفت. 18 امین راند از مسابقات فرمول یک در حالی در آمریکا برگزار می شود که لوئیس همیلتون با اختلاف 67 امتیازی نسبت به فتل، صدرنشین لیست رانندگان این مسابقات است.مسابقه فرمول یک آمریکا 3

لوئیس همیلتون می تواند با پیروزی در این مسابقه و ناکامی فتل، تا حدودی عنوان قهرمانی خود را تثبیت کند. قابل توجه است که مکس ورستپن که در مسابقه قبلی سوم شده بود، در رتبه سیزدهم قرار گرفت. 18 امین مسابقه فصل فرمول یک در پیست کوتا آستین از ساعت 21:40 امشب آغاز می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

پسر کو ندارد نشان از پدر / میک شوماخر قهرمان مسابقات فرمول 3 شد

مسابقات W-Series مخصوص به بانوان از سال 2019 آغاز به کار خواهد کرد

خودرو فرمول یک دست ساز با موتور 12 سیلندر فراری!

جایگزینی شارل لکلرک با کیمی رایکونن در فراری / رایکونن به تیم سائوبر پیوست

کیمی رایکونن رکورد سریع ترین دور تاریخ فرمول یک را شکست!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی