پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سومین نمایشگاه خودرو تهران

نمایشگاه خودرو تهران 97 (3)/ تهران در آذر ماه میزبان نمایشگاه خودرو می شود

همزمانی 2 نمایشگاه خودرو و قطعات در تهران در تاریخی مشابه در آبان ماه سال جاری، مسئولان دولتی و بخش خصوصی را بر آن داشت تا سومین نمایشگاه خودرو تهران را پس از نمایشگاه قطعات و در تاریخ 26 تا 30 آذر ماه سال جاری در شهر آفتاب برگزار کنند. علیرضا عاجزی مجری سومین نمایشگاه […]

میلاد میرعابدینی
دوشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۷

همزمانی 2 نمایشگاه خودرو و قطعات در تهران در تاریخی مشابه در آبان ماه سال جاری، مسئولان دولتی و بخش خصوصی را بر آن داشت تا سومین نمایشگاه خودرو تهران را پس از نمایشگاه قطعات و در تاریخ 26 تا 30 آذر ماه سال جاری در شهر آفتاب برگزار کنند.

علیرضا عاجزی مجری سومین نمایشگاه خودرو تهران با اعلام این خبر گفت: خودروسازی و قطعه سازی از یکدیگر جدای نیست و با پیشنهاد مسئولان وزارت صنعت و هم اندیشی با متولیان امر، تصمیم بر این شد تا سومین نمایشگاه خودرو تهران در آذرماه امسال برپا شود.

وی با توجه به سال حمایت از کالای ایرانی از استقبال پرشور خودروسازان داخلی در بخش سواری و سنگین برای حضور در سومین آوردگاه خودرویی تهران خبر داد و افزود: همچنین شرکت های واردکننده نیز با تمرکز بر روی موضوع خدمات پس از فروش در این نمایشگاه حاضر خواهند شد تا مردم مانند همیشه برنده رقابت واردکننده و تولیدکننده در کسب کیفیت مورد نیاز خود از خرید تا خدمات خودروی مورد نظرشان شوند.

عاجزی با توجه به حضور و بازدید از نمایشگاه خودرو پاریس ، در مقایسه ای بین نمایشگاه های خودرویی در ایران و کشورهای صاحب نام متذکر شد: شاید به جرات بتوان گفت متولیان برگزاری نمایشگاه در ایران نسبت به همتایان خارجی خود عقب تر نیستند و تنها این طراحی و دیزاین غرفه های شرکت های خارجی است که با استفاده از پیمانکاران خلاق و انبوه ابتدا سلیقه مشتریان و مردم را شناسایی و سپس با اجرای صحیح خود پدیدآورنده غرفه های رقابتی در جذب و کسب رضایت بازدیدکننده می شوند.

مجری سومین نمایشگاه خودرو تهران ابراز امیدواری کرد تا با رونق فعالیت های پیمانکاری در حوزه نمایشگاهی کشور شاهد تفکر روز و مردم پسند و غرفه آرایی صحیح به منظور برپایی نمایشگاه هایی در سطح و حتی بالاتر از سطح جهانی در کشور باشیم.

عاجزی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال استقبال قابل پیش بینی شرکت کنندگان برای حضور در سومین نمایشگاه خودرو تهران تصمیم داریم تا با پیاده سازی جدیدترین متد نمایشگاهی روز جهان بیش از پیش مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را برای پذیرایی مطلوب از فعالان بخش خودرو و مردم عزیز مهیا کنیم.

منبع: پرشین خودرو

نمایشگاه خودرو تهران 97 (2)/ فضای بحث و گفتمان میان خودرویی ها در شهر افتاب

نمایشگاه خودرو تهران 97 (1)/ شهر آفتاب میزبان مهمترین رویداد خودرویی کشور در آبان 97

نمایشگاه خودرو مشهد (4)/ جزییات برگزاری و رونمایی از نماد نمایشگاه خودرو مشهد 97 (فیلم)

نمایشگاه خودرو کرمانشاه سوت و کورتر از همیشه برگزار شد

ویتنامی ها وارد می شوند / معرفی دو محصول از خودروساز ویتنامی در پاریس

اینفینیتی Project S در پاریس / Q60 با تکنولوژی خودروهای فرمول یک!

هاچ بک محبوب ژاپنی ها معرفی شد / تویوتا کرولا در نمایشگاه پاریس

مرسدس بنز کلاس B در نمایشگاه پاریس رونمایی شد

ب ام و سری 3 جدید در نمایشگاه پاریس رونمایی شد

مرسدس بنز GLE مدل 2019 در نمایشگاه پاریس رونمایی خواهد شد

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی