پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کمپانی LYNK & CO زیر مجموعه جیلی (5)

ورود زیر مجموعه جیلی به مسابقات WTCR / LYNK & CO 03 وارد می شود

تیم Cyan Racing که قبلا با نام Polestar Racing شناخته می شد، اکنون با کمپانی  Lynk & Co که زیر مجموعه ای از کمپانی های جیلی و ولوو محسوب می شود، همکاری جدیدی را آغاز کرده است. Thed Bj rk قهرمان مسابقات WTCR سال 2017 به عنوان راننده این تیم در سال 2019 انتخاب شده […]

ارشیا
دوشنبه - ۳۰ مهر ۱۳۹۷

تیم Cyan Racing که قبلا با نام Polestar Racing شناخته می شد، اکنون با کمپانی  Lynk & Co که زیر مجموعه ای از کمپانی های جیلی و ولوو محسوب می شود، همکاری جدیدی را آغاز کرده است. Thed Bj rk قهرمان مسابقات WTCR سال 2017 به عنوان راننده این تیم در سال 2019 انتخاب شده است.

کمپانی LYNK & CO زیر مجموعه جیلی (1)

این راننده در سال 2017 توانست با خودرو ولوو S60 مقام قهرمانی این مسابقات را بدست آورد. خودروی مسابقه ای LYNK & CO 03 هفته گذشته در برنامه خصوصی پیست Fuji ژاپن معرفی شد. این تیم باید با کمپانی هایی از جمله آئودی، آلفارومئو، هوندا، هیوندای، پژو، سئات و فولکس واگن به رقابت بپردازد.

کمپانی LYNK & CO زیر مجموعه جیلی (2)

هنوز اطلاعات دقیقی از خودرو مسابقه ای تیم LYNK & CO  در دسترس نیست اما در ابتدا سال 2018 اعلام شده بود که این خودرو از موتور 1.5 لیتری توربو 4 سیلندر با 500 اسب بخار بهره خواهد برد. اگر شما هم تاکنون نام این کمپانی را نشنیده اید، باید بگوییم که این کمپانی زیر مجموعه ای از هولدینگ جیلی است.

کمپانی LYNK & CO زیر مجموعه جیلی (4)

این هولدینگ قبل تر مالکیت برند ولوو را هم تحت اختیار گرفته بود و در کمپانی لوتوس هم سهم زیادی را خریداری کرده بود. تمامی محصولات این خودرو در سوئد طراحی و ساخته می شوند. کمپانی Lynk & Co اخیرا با معرفی شاسی بلند جدیدی درصدد ورود به بازار آمریکاست.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

مذاکره جیلی و تویوتا بر سر ساخت خودروهای هیبریدی

ابر پروژه جیلی و لوتوس/ جیلی 2 بیلیون دلار در کمپانی لوتوس سرمایه گذاری می کند

هدیه ای برای چینی ها / مرسدس بنز GLC L، مخصوص بازار چین

ولوو V60 کراس کانتری، فرزند جدید خانواده سری 60

گام بلند ولوو در تغییر سیستم حمل و نقل جاده ای / کامیون بدون سرنشین Vera

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی