پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسمارت فورتو

معرفی اسمارت فورتو کابریو 2016

نسخه کابریولت خودروی اسمارت فورتو 2016 ، توسط کمپانی دایملر در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در ماه آینده معرفی خواهد شد. بزرگترین تغییری که در این مدل صورت گرفته است میله های سقف است که قابلیت جدا شدن داردند.در مدل قبل به دلیل جمع نشدن رکاب درب ها جمع شدن سقف این خودرو مثل یک سانروف […]

javankhodro
جمعه - ۱۳ شهریور ۱۳۹۴

نسخه کابریولت خودروی اسمارت فورتو 2016 ، توسط کمپانی دایملر در نمایشگاه خودروی فرانکفورت در ماه آینده معرفی خواهد شد. بزرگترین تغییری که در این مدل صورت گرفته است میله های سقف است که قابلیت جدا شدن داردند.در مدل قبل به دلیل جمع نشدن رکاب درب ها جمع شدن سقف این خودرو مثل یک سانروف بزرگ بود.اما اکنون این مدل با داشتن این میله های جمع شدنی تجربه یک خودروی کانورتیبل را برای شما به ارمغان می‌آورند.اما  اسمارت برای اینکه مشتری های همیشگی خود را راضی نگه دارد، همه چیز را در نظر گرفته است و ویژگی سانروف بزرگ با حضور میله ها را هم حفظ کرده است .

اسمارت فورتو اسمارت فورتو

اگر شما تمایل داشته باشید که این میله ها را از سقف باز کنید می توانید این میله ها را در محفظه مخصوصی که در صندوق عقب برای آنها تعبیه شده است ، قرار دهید. برای اینکه سقف این خودرو  به طور کامل جمع شود تنها 12 ثانیه لازم است.این سقف همچنین با سرعت و در حال حرکت هم باز و بسته می‌شود بعلاوه این‌که از بیرون خودرو و با ریموت هم می‌توانید سقف داخلی و پرده‌ای این خودرو را باز و بسته کنید.

اسمارت فورتو اسمارت فورتو

اسمارت فورتو کابریو جدید بهینه‌تر از نسل قبلی شده است، سفتی پیچشی این خودرو هم 15 درصد افزایش یافته است. در زیر کاپوت این خودروی دیفرانسیل عقب همان موتور مدل کوپه‌ی آن دیده می‌شود. این موتورها در دو تریم دو سیلندر و سه سیلندر به ترتیب 71 و 90 اسب بخار نیرو تولید می‌کنند. اسمارت گیربکس‌های 5 سرعته دستی و دو کلاچه اتوماتیک را برای این خودرو در نظر گرفته است.

پیش‌فروش این خودروی شهری از اواسط ماه نوامبر آغاز می‌شود و تاریخ ورود به نمایندگی‌ها و بازارهای جهانی برای این خودرو فوریه 2016 اعلام شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی