پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

سفر برندگان مسابقه عکاسی رنگی شو مدیران خودرو به چین آغاز شد

بابک قدس ورزنده و سینا سهیلی دو برنده مسابقه عکاسی کمپین رنگی‌شو مدیران خودرو، توانستند با ثبت لحظه های ناب از طبیعت و محصولات مدیران خودرو برنده مسابقه عکاسی شوند تا راهی سفری سیاحتی به کشور چین شوند. به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ شرکت مدیران خودرو با هدف آشنایی مشتریان با مجموعه خودرو […]

هادی سیانکی
چهارشنبه - ۲ آبان ۱۳۹۷

بابک قدس ورزنده و سینا سهیلی دو برنده مسابقه عکاسی کمپین رنگی‌شو مدیران خودرو، توانستند با ثبت لحظه های ناب از طبیعت و محصولات مدیران خودرو برنده مسابقه عکاسی شوند تا راهی سفری سیاحتی به کشور چین شوند.

به گزارش پایگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

شرکت مدیران خودرو با هدف آشنایی مشتریان با مجموعه خودرو های برند ام وی ام و چری در مرداد ماه 1397 کمپین عکاسی را با موضوع طبیعت و خودرو برگزار کرد. حضور در این مسابقه و ارسال آثار برای عموم آزاد بود و شرکت کنندگان توانستند در زمان برگزاری این مسابقه بیش از 1000 تصویر ارسال کنند.

سفر این دو برنده مسابقه عکاسی کمپین رنگی شو به مقصد شانگهای چین از سه شنبه شب آغاز می‌شود و با برنامه های متنوع تیم استقبال کننده چینی تا یک هفته ادامه خواهد داشت. مسافران ایرانی به همراه تیمی از برندگان دیگر کشورها به سه شهر توریستی شانگهای، سوجو و ووهو عزیمت خواهند کرد تا از جاذبه های توریستی این شهر ها دیدن کنند. بازدید از فرهنگ و اداب رسوم 5000 ساله چین، موزه ها و همچنین پیشرفت های حاصله در تکنولوژی های بکار گرفته شده در چین صورت خواهد گرفت. در پایان تیم بازدید کننده به شهر وهوو محل کارخانه چری چین اعزام خواهند شد تا از آخرین محصئلات و دستاورد های خودرو سازی این شرکت بازدید کرده و محصولات جدید تست نمایند.

محصول جدید مدیران خودرو در راه است/ ام وی ام X55 چه مشخصاتی دارد؟

شرایط نامتعارف فعلی هم مانع تحویل به موقع محصولات مدیران خودرو نشد

کارشناسان فنی مدیران خودرو به رقابت های بین‌المللی اعزام می‌شوند

کسب بالاترین نمره رضایتمندی مشتریان توسط مدیران خودرو

مدیران خودرو شرایط پیش فروش نقدی محصولات ام وی ام را اعلام کرد

مدیران خودرو موفق در تامین قطعات یدکی و قطعات مورد نیاز خطوط تولید

مدیران خودرو اهداف بلند مدت در تولید خودرو را دنبال می کند

روند رو به رشد توسعه سبد محصولات، رمز موفقیت مدیران خودرو

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی