پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آئودی R8 فیس لیفت (2)

نفسی تازه برای آئودی R8 / R8 فیس لیفت معرفی شد

کمپانی آئودی به تازگی از نمونه R8 فیس لیفت شده خود پرده برداری کرده است. این خودرو فیس لیفت شده تغییرات ظاهری و فنی متعددی را شامل می شود. موتور این خودرو در حجم 5.2 لیتری 10 سیلندر باقی مانده تا به شایعات 6 سیلندر شدن R8 خاتمه دهد. شکل جلوپنجره این خودرو تغییر کرده […]

ارشیا
پنجشنبه - ۳ آبان ۱۳۹۷

کمپانی آئودی به تازگی از نمونه R8 فیس لیفت شده خود پرده برداری کرده است. این خودرو فیس لیفت شده تغییرات ظاهری و فنی متعددی را شامل می شود. موتور این خودرو در حجم 5.2 لیتری 10 سیلندر باقی مانده تا به شایعات 6 سیلندر شدن R8 خاتمه دهد.

شکل جلوپنجره این خودرو تغییر کرده و از شبکه های ذوزنقه ای شکل تشکیل شده. ورودی ها هوای زیر چراغ ها هم کمی پهن تر شده اند و ظاهر جذاب تری نسبت به قبل دارند. به منظور خنک کاری بهتر در کنار چراغ ها و قسمت پایینی کاپوت هم ورودی های هوای کوچکی قرار گرفته اند.

آئودی R8 فیس لیفت

در قسمت عفبی، خروجی های اگزوز ذوزنقه ای جای خود را به اگزوز های بزرگ بیضی شکل داده اند. گریل قسمت عقب هم، اکنون بصورت یک تکه طراحی شده و دیفیوزرها کمی پهن تر شده اند.

آئودی R8 فیس لیفت (7)

کمپانی آئودی مدل R8 جدید را در دو آپشن بیس و پرفورمنس کواترو معرفی کرده است. پرفورمنس کواترو نام جدید نمونه V10 پلاس قبلی است. در قسمت داخلی تغییرات چندانی صورت نگرفته اما آپشن انتخاب رنگ تودوزی گسترده تر شده است. در مدل استاندارد، R8 جدید به لطف تلاش مهندسین، 562 اسب بخار قدرت و 550 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. این ارقام 30 اسب بخار و 10 نیوتن متر بیشتر از مدل قبلیست.

آئودی R8 فیس لیفت (9)

ارتقا یافتن پیشرانه موجب بهبود شتاب 0 تا 100 به 3.4 ثانیه برای مدل کوپه و 3.5 ثانیه برای مدل کانورتیبل شده است. نمونه کوپه قابلیت رسیدن به سقف سرعت 324 کیلومتر بر ساعت را دارد در حالی که نمونه کانورتیبل به سقف سرعت 322 کیلومتر بر ساعت می رسد. اما گل سر سبد آئودی، نمونه پرفورمنس کواترو است. این نمونه 612 اسب بخار قدرت و 580 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

آئودی R8 فیس لیفت (4)

هیولایی که اکنون نسبت به مدل V10 پلاس 9 اسب بخار قدرت و 20 نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد. این سوپر اسپرت قدرتمند تنها در مدت 3.1 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. سقف سرعت این خودرو برای نمونه کوپه 331 کیلومتر بر ساعت و برای نمونه اسپایدر 329 کیلومتر بر ساعت خواهد بود. نسخه فیس لیفت R8 از نظر دینامیکی هم ارتقا یافته است.

آئودی R8 فیس لیفت (8)

سیستم کنترل پایداری این خودرو آپدیت شده تا میزان مسافت ترمز گیری نمونه جدید از سرعت 100 کیلومتر به 0، به میزان 1.5 متر ارتقا یابد. هم چنین در مدل پرفورمنس کواترو هم سه حالت رانندگی جدید با نام های خشک، خیس و برفی در نظر گرفته شده است. آئودی R8 فیس لیفت در 6 ماه اول سال 2019 در بازار اروپا عرضه می شود.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی آئودی Competition R8 V10 Plus با قدرت بیشتر و وزن کمتر

باز هم آئودی، باز هم رسوایی! / جدیدترین اتهام آئودی در دست کاری اطلاعات

10 رسوایی بزرگ در تاریخ خودروسازی/ از رشوه دادن دایملر تا گیر کردن پدال گاز تویوتا!

اولین محصول تمام الکتریکی آئودی معرفی شد / e-tron با قیمت پایه 74 هزار دلاری

آئودی A7 تنها 68,995 دلار قیمت خواهد داشت

طرح های تشویقی جدید آئودی برای حفظ مشتریان ثابت

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی