پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

هیوندای آزرا 2018-چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور

هیوندای آزرا 2018 در چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور حاضر می شود

کرمان موتور با راه اندازه های طرحی به نام ((چهارشنبه های آموزشی))، به کمک مشتریانش آمده و طرز استفاده از امکانات و ویژگی های مختلف خودروها را آموزش می دهد تا از مشکلات خریداران به دلیل عدم آموزش و نداشتن اطلاعات کافی جلوگیری کند. تازه ترین خبر با موضوع ((چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور)) این […]

میلاد میرعابدینی
شنبه - ۵ آبان ۱۳۹۷

کرمان موتور با راه اندازه های طرحی به نام ((چهارشنبه های آموزشی))، به کمک مشتریانش آمده و طرز استفاده از امکانات و ویژگی های مختلف خودروها را آموزش می دهد تا از مشکلات خریداران به دلیل عدم آموزش و نداشتن اطلاعات کافی جلوگیری کند. تازه ترین خبر با موضوع ((چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور)) این است که به زودی از هیوندای آزرای 2018 و امکانات این خودرو در برنامه چهارشنبه های آموزشی رونمایی خواهد کرد.

چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور از کانال تلویزیون کرمان موتور در اینستاگرام پخش می شود و در آن به طور اختصاصی به امکانات و آپشن های هیوندای آزرا پرداخته می شود. زمان پخش این برنامه به طور دقیق مشخص نیست اما انتظار می رود به زودی از اینستاگرام کرمان موتور پخش این برنامه آغاز شود.

هیوندای آزرا 2018 که جدیدترین عضو از هیوندای های کرمان موتور است به تازگی و با برداشته شدن بخشی از محدودیت ها از گمرک ترخیص و به تعدادی از خریداران تحویل داده شده است.

نسل ششم هیوندای آزرا با سه نوع پیشرانه مختلف به بازار جهانی، عرضه و شامل موتورهای 3، 3.5 و 2.4‌ لیتری می‌شود.

از آن‌جایی‌که پیش‌ از این منع واردات خودروهای با حجم موتور بالای 2500سی‌سی به کشور وجود داشت، تنها نوع مجهز به پیشرانه چهار سیلندر 2.4‌لیتری قابلیت ورود به بازار کشور را داشت.

این موتور توانایی تولید نیرویی معادل 187 اسب‌بخار، قدرت و حداکثر گشتاور 241 نیوتون‌متر را دارد. نیروی تولیدشده موتور نیز به کمک جعبه‌دنده 6‌سرعته اتوماتیک به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

علاقه مندان می توانند چهارشنبه هر هفته از طریق IG-TV صفحه اینستاگرام شرکت کرمان موتور به نشانی www.instagram.com/kermanmotor ویدئوی روش استفاده و نگهداری از محصولات این شرکت را مشاهده کنند.

برقراری ارتباطی نزدیک با خودرو در چهارشنبه های آموزشی کرمان موتور

معرفي هيوندا آزرا 2018 توسط كرمان موتور

نکات فنی و ایمنی، موضوع این هفته ((چهارشنبه های آموزشی)) کرمان موتور

“چهارشنبه های آموزشی” کرمان موتور

معرفي هيوندا آزرا 2018 توسط كرمان موتور

اولین سری هیوندای آزرا جدید به دست مشتریان رسید

جزئیات طرح امداد اربعین کرمان موتور

پیش فروش جک S5 و S3 ویژه آبان ماه 97 + جزییات

9+1 دلیل برای انتخاب جک S3

 

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی