پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آلفارومئو 8C 2900B Touring (4)

احتمال فروش آلفارومئو افسانه ای به قیمت 25 میلیون دلار

تا پیش از شروع جنگ جهانی دوم، کمپانی آلفارومئو به عنوان یکه تازه بازار خودروهای لوکس و قدرتمند شناخته می شد. حال از پاریس خبر می رسد که یک نمونه آلفارومئو 8C 2900B Touring Berlinetta قرار است در حراجی به فروش برسد. در همان سال هایی که کمپانی های فراری و لامبورگینی تازه تاسیس شده […]

ارشیا
شنبه - ۵ آبان ۱۳۹۷

تا پیش از شروع جنگ جهانی دوم، کمپانی آلفارومئو به عنوان یکه تازه بازار خودروهای لوکس و قدرتمند شناخته می شد. حال از پاریس خبر می رسد که یک نمونه آلفارومئو 8C 2900B Touring Berlinetta قرار است در حراجی به فروش برسد. در همان سال هایی که کمپانی های فراری و لامبورگینی تازه تاسیس شده بودند، آلفارومئو این شاهکار بی نظیر را تولید کرده بود. اکنون این احتمال وجود دارد که این خودرو با قیمتی بیش از 25 میلیون دلار به فروش برسد.

 

یک نمونه مشکی رنگ از این مدل هم قبل تر موفق به دریافت جایزه نمایشگاه Concours d’Elegance آمریکا شده بود.

آلفارومئو 8C 2900B Touring (7)

برای اینکه این خودرو را بهتر بشناسید اکنون به بررسی مشخصات این خودرو زیبا می پردازیم. آلفا 2900 با هدف شرکت در مسابقات اتوموبیلرانی طراحی شده بود. به همین منظور از شاسی خودرو مسابقه ای 8C 35 Grand Prix در این خودرو استفاده شده بود. نمونه های تولید شده از این خودرو از موتور 8 سیلندر خطی غول پیکر با حجم 2.9 لیتر و دو سوپرشارژر بهره می بردند. مدل های B همانند این خودرو، دستخوش تغییراتی شدند تا راحتی و دوام بیشتری داشته باشند.

آلفارومئو 8C 2900B Touring (6)

اما با این وجود، آلفا رومئو 2900B یکی از قدرتمند ترین خودروهای قبل از جنگ جهانی دوم است که بدون شک یکی از زیباترین بدنه های آن زمان را داراست. این نمونه منحصر به فرد برلینتا نام دارد که بدنه آن توسط کمپانی Touring ساخته شده است. تنها 5 نمونه با مشخصات ذکر شده از این خودرو ساخته شده است. این خودرو در سال 1939 خریداری شد و پس از 4 دست چرخیدن در سال 1976 توسط پدر صاحب فعلی خودرو خریداری شد.

آلفارومئو 8C 2900B Touring (5)

بسیاری از کارشناسان حوزه خودرو معتقدند که دهه 30 میلادی دوران طلایی کمپانی آلفارومئو بود. این خودرو هم که یادگاری از دوران طلایی آلفاست، در تاریخ 8 فوریه در پاریس به نمایش در خواهد آمد. بسیاری معتقدند که این خودرو می تواند رکورد فروش 25 میلیون دلار را به نام خود ثبت کند.

آلفارومئو 8C 2900B Touring (1)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

فورد تاندربرد بازیگر مشهور به فروش می رسد

فورد ماستنگ منحصر به فرد به نفع خیریه به فروش خواهد رسید

جگوار افسانه ای به فروش می رسد / XJR-11 مسابقه ای

دوزنبرگ SSJ به عنوان با ارزش ترین خودرو آمریکایی در جهان شناخته شد

قرمز کوچک پیدا شد / شلبی معروف پس از 5 دهه پیدا شد!

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی