پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

مسافربرهای شخصی

برخورد سازمان تاکسیرانی و پلیس با مسافربرهای شخصی

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از آغاز طرح مشترک این سازمان و پلیس برای برخورد با مسافربرهای شخصی غیر مجاز خبر داد. وی همچنین از نحوه اجرای این طرح و روان سازی حرکتی مقابل ایستگاه متروی میرداماد، بازدید کرد. قنادان با اعلام این مطلب گفت: طی ماه‌های اخیر با شکایات واصله از سوی شهروندان و تاکسیرانان، مراکز فعالیت […]

میلاد میرعابدینی
یکشنبه - ۶ آبان ۱۳۹۷

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی از آغاز طرح مشترک این سازمان و پلیس برای برخورد با مسافربرهای شخصی غیر مجاز خبر داد. وی همچنین از نحوه اجرای این طرح و روان سازی حرکتی مقابل ایستگاه متروی میرداماد، بازدید کرد.

قنادان با اعلام این مطلب گفت: طی ماه‌های اخیر با شکایات واصله از سوی شهروندان و تاکسیرانان، مراکز فعالیت مسافربرهای شخصی غیرمجاز در برخی از نقاط شهر که حتی بعضا با خودروهای پلاک شهرستان و به صورت باندی فعال بوده و موجب سلب آسایش مردم این مناطق شده بودند، شناسایی شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: از آنجایی که اغلب این مسافربرهای شخصی با پلاکهای شهرستان در حال فعالیت هستند برخورد با آنها باعث می شود که فضا برای خدمات رسانی بهینه تاکسی‌های رسمی مقدور شود و شهروندان با اعتماد کامل و با آرامش خیال از تاکسی‌های تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهر تهران استفاده کنند.

تاکسی امدادگر همیار اورژانس و دستگاه های امداد رسان می شود

صدور ۶۰ مجوز فعالیت برای تاکسی های اینترنتی در ایران

سامانه جامع اطلاعاتی رانندگان تاکسی راه اندازی می شود

کاهش ترافیک کلان شهرها با اطمینان به ناوگان حمل و نقل عمومی

فعالیت تاکسی های اینترنتی محدود می شود؟

پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تا پایان تابستان 97 محقق می شود؟

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی