پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گلف RLMS ARB 2

معرفی گلف RLMS با 536 اسب بخار قدرت در نمایشگاه سما

تیونر ARB که منحصرا بر روی خودروهای گلف تمرکز دارد، جدیدترین کاردستی خود را در نمایشگاه سما به نمایش در آورده است. این خودرو که بر پایه گلف R ساخته شده است، اکنون به لطف تیونر ARB، با موتور 2 لیتری خود 536 اسب بخار قدرت تولید می کند. این یعنی افزایش قدرت 244 اسب […]

ارشیا
پنجشنبه - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

تیونر ARB که منحصرا بر روی خودروهای گلف تمرکز دارد، جدیدترین کاردستی خود را در نمایشگاه سما به نمایش در آورده است. این خودرو که بر پایه گلف R ساخته شده است، اکنون به لطف تیونر ARB، با موتور 2 لیتری خود 536 اسب بخار قدرت تولید می کند. این یعنی افزایش قدرت 244 اسب بخاری نسبت به نمونه معمولی!.

گلف RLMS ARB (11)

از آپگرید های فنی این خودرو می توان به توربوشارژر تویین اسکرول برند بورگ وارنر، ECU تقویت شده، منیفولد فیبرکربنی، ریل سوخت، انژکتور و اینترکولر تقویت شده اشاره کرد. به گفته تیونر، پروسه تیونینگ این خودرو جذاب به مدت 1 سال و نیم طول کشیده و بیشتر تمرکز بر روی به حداقل رساندن تاخیر توربو و افزایش قدرت خارق العاده گذاشته شده است.

گلف RLMS ARB (1)

هم چنین این خودرو 640 نیوتن متر گشتاور تولید می کند که توانایی ثبت تایم 10 ثانیه ای را به گلف ARB می دهد. تیم ARB برای این خودرو نام RLMS را در نظر گرفته است. گلف RLMS در شتاب گیری بین 0 تا 140 مایل (224 کیلومتر)، 15 ثانیه سریع تر از نمونه فابریک گلف R عمل می کند. اما بدون شک یکی از جذاب ترین بخش های این خودرو کیت بدنه خیره کننده TCR آن است.

گلف RLMS ARB (2)

رنگ بندی و کیت بدنه این خودرو، همانند خودروهاییست که در بازی های نیدفور اسپید مشاهده می کردیم. گلگیرهای عقب و جلو از بدنه بیرون زده اند و ظاهر بسیار جذابی دارند. در قسمت جلویی یک اسپلیتر عریض قرار گرفته تا چسبندگی لازم را برای این خودرو به ارمغان آورد. در قسمت عقبی هم وظیفه تولید نیروی Downforce بر عهده یک بال بزرگ قابل تنظیم است.

گلف RLMS ARB (5)

به منظور افزایش توانایی فرمان پذیری این خودرو، از کویل اوور ها و میل تعادل قدرتمند استفاده شده است. در قسمت داخلی هم به منظور ایمنی بیشتر از رول کیج مخصوص، صندلی های مسابقه ای و کپسول ضد حریق استفاده شده است.

به گفته تیم ARB این خودرو صرفا نمایشی نخواهد بود و در مسابقات مختلفی شرکت خواهد کرد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

سورپرایز کمپانی داج برای هواداران / موتور 426 همی افسانه ای باز می گردد

معرفی 370Z Clubsport توسط نیسان برای نمایشگاه سما

اولین داج دیمن تمام فیبر کربنی در جهان!

تیونینگ مرسدس بنز AMG GT با 650 اسب بخار قدرت

اسامی خودروهای معروف از کجا آمده اند؟- بخش دوم

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی