پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

فورد جی تی Superformance (3)

معرفی فورد جی تی Superformance در نمایشگاه سما / ظاهری کلاسیک، قلبی مدرن

تیم Superformance به ساخت خودروهای رپلیکا از نمونه های شلبی کبرا، فورد ماستنگ و فورد جی تی معروف است. تاکنون تمام فورد جی تی های کلاسیک ساخته شده توسط این تیم از موتورهای 8 سیلندر غرنده بهره می بردند. اما این بار این تیم سنت شکنی کرده و قلب فورد جی تی 2018 را درون […]

ارشیا
جمعه - ۱۱ آبان ۱۳۹۷

تیم Superformance به ساخت خودروهای رپلیکا از نمونه های شلبی کبرا، فورد ماستنگ و فورد جی تی معروف است. تاکنون تمام فورد جی تی های کلاسیک ساخته شده توسط این تیم از موتورهای 8 سیلندر غرنده بهره می بردند. اما این بار این تیم سنت شکنی کرده و قلب فورد جی تی 2018 را درون یک فورد جی تی مدل 1968 قرار داده است. این خودرو اکنون در نمایشگاه سما به نمایش در آمده و بدون شک یکی از جذاب ترین خودرو های نمایشگاه به شمار می رود.

فورد جی تی Superformance (6)

این خودرو که لقب جی تی 40 آینده را گرفته، از موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر تویین توربو متعلق به فورد جی تی جدید بهره می برد. این خودرو اکنون 647 اسب بخار قدرت تولید می کند. هنگامی که Doug Campbell مشغول دیدن مسابقه 24 ساعته لمانز در سال 2017 بود، برای اولین بار ایده ساخت این خودرو به سرش زد. به همین دلیل رنگ بندی بدنه همانند فورد جی تی شماره 68 که توانست مقام قهرمانی کلاس GTE را به خود اختصاص دهد، انتخاب شده است. او عقیده دارد که این خودرو قادر است به سرعت 346 کیلومتر بر ساعت دست یابد.

فورد جی تی Superformance (7)

اما بدنه خودرو متعلق به گذشته طلایی فورد جی تی است. طراحی بدنه متعلق به نسل MK1 این خودرو است که توانست بین سال های 1966 تا 1969، 4 بار قهرمانی مسابقات لمانز را بدست آورد. این خودرو در آن زمان از موتور 7 لیتری 427 یا 4.7 بهره می برد اما اکنون به لطف تیم Superformance، تلفیق جذابی از سنت و مدرنیته را بوجود آورده است.

فورد جی تی Superformance (2)

این خودرو هم اکنون در نمایشگاه سما به نمایش در آمده است و خریداران قادرند سفارش های خود را ثبت کنند. تنها بدنه و زیر بندی این خودرو بدون موتور و گیرباس 125 هزار دلار قیمت دارد. اگر موتور و گیرباکس را هم به آن اضافه کنید حداقل قیمت به 180 هزار دلار می رسد.

فورد جی تی Superformance (4)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

سورپرایز کمپانی داج برای هواداران / موتور 426 همی افسانه ای باز می گردد

معرفی گلف RLMS با 536 اسب بخار قدرت در نمایشگاه سما

معرفی 370Z Clubsport توسط نیسان برای نمایشگاه سما

350 نمونه دیگر از فورد جی تی ساخته خواهد شد

فروش فورد جی تی افسانه ای/ مقام سوم مسابقه به یاد ماندنی لمانز در سال 1966

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی