پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

استون مارتین والکایری (1)

استون مارتین والکایری در یک قدمی تولید

استون مارتین والکایری را می توان به عنوان یکی از ستون های اصلی نسل بعدی هایپر کار ها معرفی کرد. این خودرو که با همکاری تیم فرمول یک ردبول ساخته خواهد شد، با هدف معرفی قدرتمند ترین و آیرودینامیکی ترین خودرو جهان توسط استون مارتین معرفی خواهد شد. اکنون صفحه اینستاگرام رسمی کمپانی 3 عکس […]

ارشیا
شنبه - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

استون مارتین والکایری را می توان به عنوان یکی از ستون های اصلی نسل بعدی هایپر کار ها معرفی کرد. این خودرو که با همکاری تیم فرمول یک ردبول ساخته خواهد شد، با هدف معرفی قدرتمند ترین و آیرودینامیکی ترین خودرو جهان توسط استون مارتین معرفی خواهد شد. اکنون صفحه اینستاگرام رسمی کمپانی 3 عکس جدید از هیولای والکایری منتشر کرده که نشان می دهد این خودرو کم کم رنگ و بوی واقعیت به خود می گیرد.

استون مارتین والکایری (7)

3 عکس جدید از نمای بالا، جانب و داخلی از این خودرو منتشر شده که طراحی جذاب این خودرو را به نمایش می گذارد. این هایپر کار جذاب برای رقابت با مک لارن اسپید تیل و مرسدس بنز AMG One وارد میدان خواهد شد. رنگ بدنه این خودرو هم در نوع خود جالب است. کمپانی استون مارتین در بدنه این خودرو از رنگ دو رنگ آبی روشن و تیره استفاده کرده است.

استون مارتین والکایری (3)

صفحه رسمی کمپانی این عکس ها را با عنوان نهایت طراحی و تکنولوژی هایپر کار ها منتشر کرده است. عکسی هم از فضای کابین خودرو منتشر شده که بسیار جذاب است. فضای کابین همچون خودروهای فرمول یک طراحی شده است.

استون مارتین والکایری(2)

فرمان خودرو بسیار پیشرفته است و محل و فرم صندلی ها همچون خودروهای فرمول یک است. این خودرو از موتور تنفس طبیعی 6.5 لیتری 12 سیلندر بهره می برد که با 1130 اسب بخار قدرت، لغب پر قدرت ترین موتور تنفس طبیعی شهری را یدک می کشد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

هایپر کار استون مارتین ، قوی ترین موتور تنفس طبیعی جهان را خواهد داشت!

استون مارتین والکایری AMR از آن چیزی که فکر می کنید سریع تر خواهد بود!

معرفی جدید ترین شاهکار مک لارن / اسپیدتِیل، تلفیقی از قدرت و آیرودینامیک

تردد مک لارن اسپیدتِیل در خیابان های آمریکا مجاز نیست!

عزم SSC برای رکورد شکنی جزم شد/ معرفی هایپر کار 1750 اسبی SSC

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی