پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

اسپرسو ساز پورشه (1)

اسپرسو ساز با شکل موتور پورشه 993!

فرقی ندارد که برای صبحانه خود چای را ترجیح می دهد یا قهوه و چیزهای دیگر. اسپرسو ساز جدید پورشه که با شکل موتور 993 طراحی شده است، توجه شما را جلب خواهد کرد. کمپانی پورشه که در ساخت اکسسوری های جذاب مشهور است و حتی زیرمجموعه ای جدا با نام Porsche Design هم دارد، […]

ارشیا
یکشنبه - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

فرقی ندارد که برای صبحانه خود چای را ترجیح می دهد یا قهوه و چیزهای دیگر. اسپرسو ساز جدید پورشه که با شکل موتور 993 طراحی شده است، توجه شما را جلب خواهد کرد. کمپانی پورشه که در ساخت اکسسوری های جذاب مشهور است و حتی زیرمجموعه ای جدا با نام Porsche Design هم دارد، این بار کار متفاوتی را انجام داده است.

مدل 993 از پورشه 911، آخرین نسل از موتورهای هوا خنک را یدک می کشید. این اسپرسو ساز جذاب پورشه هم بر همان مبنای موتور 6 سیلندر هوا خنک 911 ساخته شده است. موتور هوا خنک قرار گرفته بر روی 993 کررا با حجم 3.8 لیتر، 296 اسب بخار قدرت تولید می کرد. کمپانی سوپر ولوچه که در ساخت قهوه سازهای مختلف با شکل موتور خودرو تبحر دارد، کار ساخت این اسپرسو ساز جذاب را بر عهده گرفته است.

اسپرسو ساز پورشه (2)

قبل تر این کمپانی قهوه سازهایی با شکل موتورهای فرمول یک را هم عرضه کرده بود. آنها با استفاده از شکل موتور 911 GT2 این اسپرسو ساز را طراحی کرده اند. اما جدای از ظاهر قدیمی این اسپرسو ساز، در داخل آن از سیستم جدیدی برای درست کردن اسپرسو استفاده شده که تنها با یک قرص اسپرسو کار می کند. قسمتی که کلاچ قرار می گرفته به عنوان خروجی قهوه ساز انتخاب شده است. تنها 993 نمونه از این اسپرسو ساز ساخته خواهد شد و مراحل فروش آن بزودی آغاز خواهد شد.

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی اولین Wi-Fi فوق سریع در خودرو توسط بنتلی

ساخت رستوران بنتلی بر فراز کوه های امارات / غذای لاکچری فقط به مدت 7 روز!

میز تحریر لامبورگینی با قیمتی بیشتر از مزدا میاتا جدید!

هتل متصل / راه حلی جدید برای سفرهای خارج شهر

اسپیکر های جدید پیرلی به شکل لاستیک های فرمول یک

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی