پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

- جنرال موتورز فروشگاه بیوک (3)

امکان رزرو کردن میز شام از داخل خودرو / ویژگی جدید خودروهای جنرال موتورز

صفحه نمایشگر های اتوموبیل های امروزی دیگر فقط برای نقشه یابی ساخته نمی شوند. از آنجایی که در تمامی کشورهای توسعه یافته دنیا قوانین سخت گیرانه ای برای استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در نظر گرفته شده است، کمپانی های خودروسازی روز به روز تکنولوژی های داخل خودرو را پیشرفته تر می کنند. اکنون […]

ارشیا
دوشنبه - ۱۴ آبان ۱۳۹۷

صفحه نمایشگر های اتوموبیل های امروزی دیگر فقط برای نقشه یابی ساخته نمی شوند. از آنجایی که در تمامی کشورهای توسعه یافته دنیا قوانین سخت گیرانه ای برای استفاده از گوشی همراه هنگام رانندگی در نظر گرفته شده است، کمپانی های خودروسازی روز به روز تکنولوژی های داخل خودرو را پیشرفته تر می کنند. اکنون کمپانی جنرال موتورز در جدیدترین اقدام خود امکان رزرو کردن میز شام یا ناهار در رستوران مورد علاقه راننده را فراهم کرده است.

- جنرال موتورز فروشگاه بیوک (1)

قبل تر سیستم پرداخت قیمت غذا، بنزین و چیزهای دیگر از طریق خودرو هم فراهم شده بود. از این پس در تمامی خودروهای بیوک، سیستمی وجود خواهد داشت که راننده می تواند با کمک آن تا شعاع 25 مایل تمام رستوران های مورد نظر را با توجه به امتیاز، نوع غذا و کیفیت آن جستجو کند و میزی را برای بیش از 10 نفر رزرو کند.

- جنرال موتورز فروشگاه بیوک (2)

تکنولوژی پرداخت و سفارش خدمات مختلف در خودروهای این کمپانی، فروشگاه بیوک نام دارد. این سیستم در خودروهای مدل 2017 به بالاتر و با توجه به آپشن خودرو وجود دارد. هم چنین امکان پرداخت درون شبکه ای بدون نیاز به خارج شدن راننده از خودرو هم از دیگر ویژگی های مثبت این سیستم است.

- جنرال موتورز فروشگاه بیوک (4)

نویسنده: ارشیا شیخ الاسلامی

معرفی اولین Wi-Fi فوق سریع در خودرو توسط بنتلی

نوآوری فورد در استفاده از ماده ای جادویی برای کاهش صدا خودروها!

نوآوری کاربردی پورشه در ساخت تایکان / خط تولید بدون کربن دی اکسید!

در اروپا در هر 10 دقیقه یک دستگاه نیسان Leaf به فروش می رسد!

الهام گیری فورد از سوپر هیرو ها / کامیون کانسپت فورد با طراحی فرا زمینی

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی