پایگاه خبری رسمی خودرو و صنایع وابسته
شماره مجوز ۸۲۱۸۶ از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

آشفته بازار نرخ بلیت هواپیما و قطار مشهد

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته، شاهد بی نظمی و التهاب در نرخ بلیت هواپیما و قطار به مقصد مشهد ذر ایام 28صفر هستیم. به گزارش پیگاه خبری رسمی جوان خودرو؛ با انتقاد از افزایش چشمگیر قیمت بلیط قطار و هواپیما به مقصد مشهد در ایام پایانی ماه صفر، گفت: […]

هادی سیانکی
سه شنبه - ۱۵ آبان ۱۳۹۷

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: امسال نیز مانند سال های گذشته، شاهد بی نظمی و التهاب در نرخ بلیت هواپیما و قطار به مقصد مشهد ذر ایام 28صفر هستیم.

به گزارش پیگاه خبری رسمی جوان خودرو؛

با انتقاد از افزایش چشمگیر قیمت بلیط قطار و هواپیما به مقصد مشهد در ایام پایانی ماه صفر، گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام 28 صفر و شهادت امام رضا(ع)، هر ساله شاهد حضور گسترده مردم و زائرین به مشهد مقدس هستیم، اما متأسفانه با وجود آن که هر سال مشکلاتی در بحث تردد و حمل و نقل زائران رخ می دهد، اما این اتفاقات در سال های بعدی نیز تکرار می شود.

بی نظمی در تعیین نرخ بلیت هواپیما و قطار به مقصد مشهد

نماینده مردم گناباد و بجستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه امسال نیز مانند سال های گذشته، شاهد بی نظمی و التهاب در نرخ بلیت هواپیما و قطار به مقصد مشهد هستیم، به طوری که امسال طبق گزارش های اعلامی، نرخ بلیت هواپیما تا حدود یک میلیون تومان و نرخ بلیط برخی از قطارها حتی تا 300 هزار تومان نیز رسیده است.

وی افزود: متأسفانه مسئولان ما در بحث ساماندهی بلیت قطار و هواپیمای مشهد دچار سوء مدیریت هستند و دستگاه ها در ایام پر سفر و زمان هایی که مسافران به حمل و نقل ریلی و هوایی نیاز دارند، برنامه ای ندارند.

استفاده سالانه 30 میلیون نفر از حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای برای سفر به مشهد

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: بر اساس آمارها حدود 30 میلیون زائر از طریق حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده ای به مشهد سفر می کنند، بنابر این آمارها و اطلاعات شفاف است، حال مشخص نیست با وجود مشخص بودن آمارها، چرا مسئولان تمهیدات لازم را برای بهبود وضعیت حمل و نقل در ایامی مانند 28 سفر یا پایان تابستان و عید نوروز نمی اندیشند.

بنایی ادامه داد: حضور گسترده زائران در مشهد مقدس یک ظرفیت بزرگ برای کشور و جهان اسلام است و قطعا باید از این ظرفیت ها به درستی استفاده شود، نه آن که با عدم برنامه ریزی درست مشکلاتی را در این عرصه ایجاد کرد.

منبع: خانه ملت

مدیرعامل شرکت راه آهن: برنامه ای برای افزایش نرخ بلیت قطار نداریم

نرخ جدید پروازهای داخلی تعیین شد/ هیچ ایرلاینی اجازه فروش بلیت با قیمت بالاتر را ندارد

افزایش بی ضابطه قیمت بلیت هواپیما / قیمت شناور فقط به سود ایرلاین ها است

فیلترینگ سایتهای فروش بلیت هواپیما به در خواست معاون وزیر راه و شهرسازی

نحوه دریافت بلیت قطار اربعین

توقف 5 ساله ساخت قطار حومه ای

دیدگاه خود را بنویسید

کیوسک مطبوعاتی